میثاقی باز مثل پرونده گل‌گهر پیش‌بینی کرد: جلسه پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به جایی نمی‌رسد!

میثاقی باز مثل پرونده گل‌گهر پیش‌بینی کرد: جلسه پنجشنبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به جایی نمی‌رسد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه همه منتظر بودند برنامه‌های فوتبالی شبکه‌های سه و ورزش به ماجرای جلسه فوری هیات رییسه فدراسیون فوتبال و ماجرای 5 امضا اعضا برای برگزاری جلسه عزل رییس فدراسیون فوتبال و انتصاب سرپرست جدید ورود کنند، اما نه در برنامه شب‌های فوتبالی و نه در برنامه فوتبال برتر، شاهد هیچ بحثی نبودیم.

به گزارش فوتبالی، دیشب برنامه شب‌های فوتبالی و فوتبال برتر درباره اتفاقهای فدراسیون فوتبال هیچ جهت‌گیری خاصی نکردند و تنها میثاقی در دو سه دقیقه مواضع برنامه را در مورد فدراسیون فعلی نشان داد. شبکه های اجتماعی و برخی سایتها درباره صحبتهای میثاقی، عقیده دارند که فوتبال برتر همچنان به حمایتش از فدراسیون ادامه می دهد.

سایت "طرفداری" به کنایه در این باره نوشته است:" فوتبال برتر که شایسته است سیمرغ بلورین شهاب برتر را در میان سه برنامه تلویزیونی حامی شهاب عزیزی خادم دریافت کند شب گذشته تلاش کرد کار شجاعانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در عزل رئیس فدراسیون را به سخره بگیرد. محمد حسین میثاقی بعد از برکناری شهاب عزیزی خادم درباره شاهکار شب گذشته خود چه خواهد گفت؟ تفاوت عادل و میثاقی همین است؛ فردوسی پور هرگز حاضر نمی‌شد آنچه در گوشش می‌گویند را تکرار کند!"

البته میثاقی درست مثل پرونده گل گهر که پیش بینی کرد رای برمی گردد و البته رای برنگشت در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه هم پیش بینی کرد که به جایی نمی رسد و عزیزی خادم ماندگار می شود! به این ترتیب باید شهاب عزیزی خادم نگران جلسه پنجشنبه باشد!!!

البته سایت طرفداری ادعا کرده که قرار بوده شب گذشته احسان قاضی زاده از مجلس به برنامه فوتبال برتر برود که قاضی زاده به تهیه کننده برنامه نه گفته به این دلیل نه گفتن میثاقی عصبانی شده و در صحبتهایش به هیات رییسه متلک انداخته است. برخی رسانه ها عقیده دارند که اتفاق روز پنجشنبه یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران است و اینکه چرا برنامه های شبهای فوتبالی و فوتبال برتر به این ماجرا نپرداخته اند و میثاقی به این شیوه عجیب، کنایه زده و پیش بینی کرده که اتفاق خاصی نمی افتد، نشان می دهد که برنامه فوتبال برتر حامی فدراسیون فوتبال به ریاست شهاب عزیزی خادم است!

1111