مورد ویژه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

مورد ویژه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اتفاقات قابل توجه جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، حضور شهره موسوی در آن به صورت آنلاین بود.

به گزارش فوتبالی، نایب رئیس بانوان فدراسیون که به خاطر یکسری فعالیتهای اقتصادی در بازداشت است، طبیعتا امکان حضور در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را ندارد و با توجه به آنکه برای به حد نصاب رسیدن جلسات هیات رئیسه، حضور او در جلسات الزامی است، امروز شهره موسوی به صورت آنلاین و از طریق اسکایپ در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرد هر چند که غیبت مهرداد سراجی دیگر عضو هیات رئیسه در جلسه امروز باعث شد تا این جلسه، حالت رسمی نداشته باشد.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هفته گذشته روزنامه شرق در گزارشی سراغ شایعه‌ای رفت که بر اساس آن اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مسئولان قضائی خواسته‌اند شهره موسوی تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید تا این جلسه رسمیت پیدا کند و بعد از جلسه شهره موسوی دوباره به بازداشتگاه منتقل شود؛ موضوعی که مشخصا با مخالفت مسئولان امر روبه‌رو شده است.

این خبر البته تکذیب فدراسیون فوتبال را هم به دنبال داشت و حالا مشخص شده که موسوی به صورت آنلاین، امکان حضور در جلسات هیات رئیسه را دارد.

1984