آخرین تلاش های عراق برای جام جهانی

آخرین تلاش های عراق برای جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی عراق از روزهای پایانی ماه آینده، اردوی آماده سازی خود برای دو دیدار حساس باقی مانده در مقدماتی جام جهانی را برپا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال عراق از نوزدهم اسفند اردوی آماده سازی خود در بغداد را آغاز می کند. این تیم در اردوی خود دو بازی دوستانه را در روزهای بیست و یکم و بیست و ششم همین ماه برگزار می کند تا برای دو دیدار سرنوشت ساز خود آماده شود.

عراق در دیداری بسیار حساس مقابل تیم ملی امارات در روز چهارم فروردین 1400 به میدان خواهد رفت. این دیدار در چارچوب هفته ماقبل پایانی دور انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا برگزار می شود و تعیین کننده تیم سوم گروه اول برای حضور در پلی آف خواهد بود.

تیم ملی عراق با 5 امتیاز در رده پنجم گروه اول و  امارات با 9 امتیاز در رده سوم حضور دارند. هر دو تیم، هدف پلی آف را در سر می پرورانند و این بازی آخرین شانس عراق به شمار می رود؛ شانسی که با توجه به اختلاف امتیازی اش با امارات (4) خیلی سخت پیش بینی می شود.

در روزهای اخیر عبدالغنی شهد پس از اخراج زلیکو پتروویچ مونته نگرویی با توجه به عملکرد ضعیف و نتایج حساس در مسابقات مقدماتی به عنوان مدیر فنی تیم ملی عراق معرفی شد. انتظار می رود عبدالغنی شهد قبل از بازی سرنوشت ساز مقابل امارات، یک سری تغییرات را در لیست اصلی تیم ملی عراق ایجاد کند.

7474