تصویر بامزه کوارشما از بغل کردن بازیکن حریف مثل یک نوزاد!

تصویر بامزه کوارشما از بغل کردن بازیکن حریف مثل یک نوزاد!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو کوارشما بازیکن پرتغالی در اقدامی عجیب بازیکن حریف را مثل یک نوزاد بغل کرد  و در بازی شب گذشته سعی کرد که این بازیکن را از زمین خارج کند!

به گزارش فوتبالی، ویتوریا گیمارش در بازی شب گذشته مقابل بلننسس با نتیجه یک بر صفر عقب بود که آلفونسو سوزا بازیکن بلننسس تصمیم گرفت خودش را روی زمین بیاندازد و وقت کشی کند. کوارشما از این حرکت خوشش نیامد و تصمیم گرفت که بازیکن مصدوم را به دست خودش از زمین خارج کند. بازیکن 38 ساله خم شد و سوسا را روی هوا بلند کرد گویی که یک کودک نوزاد را در آغوش گرفته است!

پس از این صحنه بازیکنان بلننسس دور کوارشما جمع شدند چرا که حرکت وی را بی احترامی می دانستند. سوسا کمی بعد خودش را از کوارشما جدا کرد و روی پاهای خودش ایستاد که البته از رفتار بازیکن باتجربه پرتغالی به شدت عصبانی شد.  کوارشما بعد از این صحنه کارت زرد گرفت اما مدعی بود که تنها هدفش این بوده که بازی زودتر از سر گرفته شود.

بلننسس در نهایت توانست پیروزی خود را حفظ کند که به نظر می رسید که برایشان خیلی مهم بود که پیروز شوند. البته هواداران از حرکت کوارشما خیلی خوششان آمده است. یک نفر در توییتر نوشته است:" این دیوانه وار ترین چیزی بود که در این روزها دیدم." و دیگری نوشته است:" کوارشما صبرش را از دست داد." و دیگری هم نوشته است:"کوارشما همیشه شخصیت خاصی داشته است."

کوارشما که از سال 2020 راهی گیمارش شده در این فصل شانزده بازی در لیگ پرتغال داشته و یک گل زده است.

4125