باشگاه رم به دنبال جذب ملی پوش پرتغالی ویتوریا گیمارش

باشگاه رم به دنبال جذب ملی پوش پرتغالی ویتوریا گیمارش

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم باشگاه ویتوریا گیمارش پرتغال مدنظر باشگاه رم برای فصل آینده قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت ژوتا سیلوا، مهاجم پرتغالی باشگاه ویتوریا گیمارش در فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه رم قرار گرفته است و با توجه به جدایی روملو لوکاکو از تیم پایتخت ایتالیا می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای مهاجم بلژیکی خریداری شود. جالوروسی در حال حاضر به دنبال تقویت خود برای آماده سازی برای فصل آینده هستند و در خط حمله در حال حاضر کمبودهایی را احساس می کنند و بنابراین باید برای تقویت این پست اقدام کنند. 

باشگاه پایتخت ایتالیا که فصل آینده هم زیر نظر دنیله ده روسی به عنوان مربی کار خواهد کرد، چند بازیکنان در خط حمله را در اولویت قرار داده که در سیستم مورد استفاده مربی تیم یعنی ۴-۳-۳ بتوانند مهره های مفیدی برای مربی جوان تیم باشند. یکی از این بازیکنان ژوتا سیلوا، ملی پوش پرتغالی است که برای ویتوریا گیمارش در لیگ پرتغال بازی می کند و این بازیکن ۲۴ ساله فصل گذشته لیگ پرتغال را با ثبت ۱۵ گل و ۷ پاس گل به پایان رساند و یکی از بهترین گلزنان رقابت ها لقب گرفت‌.

تیم رم هنوز نسبت به شرایط بازیکنان دیگر خود مانند پائولو دیبالا و تامی آبراهام مطمئن نیست و از سوی دیگر قصد دائمی کردن قرارداد سردار آزمون را هم ندارد و با توجه به جدایی روملو لوکاکو نیاز مبرمی به یک مهاجم گلزن برای فصل آینده خواهد داشت.

۱۰۰۹