افشاگری جنجالی؛ سرمربی امارات بعد از باخت به ایران پا به فرار گذاشت

افشاگری جنجالی؛ سرمربی امارات بعد از باخت به ایران پا به فرار گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس اماراتی دست به افشاگری زد و اعلام کرد سرمربی تیم ملی این کشور بعد از باخت به ایران فرار کرد.

به گزارش فوتبالی، برکناری مربیان در گروه اول انتخابی جهانی جهانی 2022 که تیم ملی کشورمان در این گروه حضور دارد به یک سنت متداول تبدیل شده است.

بعد از تغییرات متعدد روی نیمکت عراق این بار امارات فان مارویک هلندی را برکنار کرد اما ماجرای این برکناری چیست؟ کارشناس فوتبال امارات با حضور در شبکه «ابوظبی اسپورت» در این رابطه دست به افشاگری زد.

سهیل العریفی کارشناس اماراتی گفت: طبق منابع خاص من، فان مارویک بعد از باخت به تیم ملی ایران از تهران به لندن فرار کرد. مربی هلندی بعد از اقدام به فرار به فدراسیون فوتبال امارات نامه های متعددی فرستاد و خواهان جدایی اش شد.

وی افزود: در واقع فدراسیون فوتبال امارات مارویک را برکنار نکرد بلکه بعد از فرار این مربی و درخواست های متعددش به جدایی در نهایت مجبور به این اقدام شد.

تیم ملی کشورمان و کره جنوبی در گروه اول انتخابی مجوز حضور در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کردند. امارات با کسب 9 امتیاز در رده سوم قرار داد و هنوز شانس برای صعود به عنوان سهمیه پلی آف آسیا دارد.

7474