سیدصالحی: در مشهد از پیروزی ما ناراحت می‌شوند

سیدصالحی: در مشهد از پیروزی ما ناراحت می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- سید صالحی می‌گوید شرایط تیم‌شان بسیار سخت است و برخی در مشهد کارشکنی می‌کنند و دوست ندارند شهرخودرو نتیجه بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی سید صالحی مدیر فنی شهرخودرو در مورد صادر نشدن کارت بازی بازیکنان‌ جدیدشان گفت: یک سری از دوستان باید می‌آمدند تا این کار را انجام دهند، ولی مقداری بی مهری کردند، نیامدند و کارت بازی بازیکنان صادر نشد. این اجازه را ندادند و لحظه‌ی آخر آقای سید عباسی مجبور شد تغییراتی در ترکیب انجام دهد؛ در صورتی که گفته بودند این کار انجام شده و در هر صورت اجازه ندادند، دوستان باید محبت می‌کردند و این کار را انجام می‌دادند؛ چون مبالغ و کارها آماده بود تا این اتفاق بیفتد ولی انگار دوست نداشتند که ما در این امر موفق شویم! گذشته‌ها گذشته است اما نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

سیدصالحی ادامه داد: ما به همراه مدیریت باشگاه تمام تلاش‌مان را کردیم که این اتفاق بیفتد. حتی قبل از بازی پنج بازیکن کرونا گرفته بودند، با تیم نبودند، ما روی بازیکنانی که گرفته بودیم حساب باز کردیم، دست‌مان خالی بود و این اتفاق افتاد.

او در مورد شکست مقابل مس توضیح داد: زمین بارانی بود و ما نفر نداشتیم. روی نیمکت دو یا سه بازیکن داشتیم. بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و موقعیت‌های خوبی داشتیم به‌خصوص زمانی که یک هیچ عقب افتادیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل تبدیل نشد. بعد از اینکه بازی سه یک شد یک یا دو موقعیت صددرصد گل داشتیم اما در هر صورت بازی را از دست دادیم.

او در مورد نقل و انتقالات شهرخودرو بیان کرد: یک بازیکن خارجی ثبت شد و دیگری کارهای نهایی‌اش در حال انجام است. یوسف بهزادی، عارف محمدعلی پور، فردین رابط، کرملاچعب، مرتضی حسین زاده، محمد ابراهیم رضازاده را گرفتیم.  فکر می‌کنم هنوز هم جای خالی داریم. امیر حسین کریمی، صادق صادقی و مهرداد بایرامی و محمد علی کاظمی و پورهاشم خروجی‌ها هستند.

او در مورد شایعات درگیری در رختکن شهر خودرو گفت: بدبختی تیم ما از اول فصل این بوده که یک سری از افراد به دروغ و ناحق حاشیه درست کردند. تیم ما مشکل فنی ندارد. دوستان عزیزی که می‌خواهند تیم ضربه بخورد قبل و بعد از بازی حاشیه پراکنی می‌کنند و کاری می‌کنند که برای تیم به دروغ حاشیه درست کنند و من نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند. 

خیلی از دوستانی که در مشهد هستند دوست ندارند تیم ما برد بیاورد. آن‌هایی که خبرنگار نیستند در فضای مجازی دنبال به حاشیه بردن تیم هستند. اجازه می‌دهند که در فضای مجازی حاشیه پراکنی کنند اما در حدی نیستند که بخواهند درباره تیم نظر دهند و فقط برای تیم‌مان حاشیه می‌سازند، به جز دروغ و کلک چیز دیگری نیست. من می‌دانم این افراد به خدا باور ندارند که به راحتی دروغ  می‌گویند و حاشیه درست می‌کنند.

او در مورد بازی بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: مربی آن‌ها عوض شده و آقای فکری آمده است. شرایط ما سخت است. ما، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه سعی می‌کنیم آرامش را به کادر فنی و بازیکنان بدهیم اما کارشکنی‌ها و حواشی دست از سر ما برنمی‌دارد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم یک بازی قابل قبول ارائه دهیم و نیاز به برد و سه امتیاز داریم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

7474