ابراهیم زاده: موقعیت‌هایمان گل می‌شد نتیجه خوبی برای ما رقم می‌خورد/ استقلالی‌ها خیلی خوشحال بودند

ابراهیم زاده: موقعیت‌هایمان گل می‌شد نتیجه خوبی برای ما رقم می‌خورد/ استقلالی‌ها خیلی خوشحال بودند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان گفت: روز خوبمان بود اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد نتیجه خوبی برای ذوب آهن رقم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، مسعود ابراهیم زاده بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ابتدا به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. دو تیم خوب بازی کردند همین که صحیح و سالم بیرون آمدیم خدا را شکر می‌کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گل نشد و باید تمرینات بیشتری بکنیم تا توپ‌هایمان گل شود. مقابل استقلال تیم صدر جدول در ورزشگاه آزادی  خیلی سخت است. پس تیم ما این پتانسیل را دارد که بتواند حریفان را شکست بدهد. به استقلال تبریک می‌گویم برد خوبی آوردند و خودشان هم خیلی خوشحال بودند. روز خوب ما بود اگر موقعیت‌های ما  گل می‌شد نتیجه خوبی برای ذوب آهن رقم می‌خورد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار هستید که از این روند ناکامی خارج شوید گفت: بازی‌هایی که می‌کنیم کارشناسان این نظر را دارند که جایگاه ما اینجا نیست. درست می‌شود و توپ هایمان هم گل می شود ان شالله و در نیم فصل دوم  با بازیکنانی که آمده اند کادرفنی تقویت شده است. با بازی که کردیم خیلی امیدواریم.

ابراهیم زاده در مورد جدایی میلاد جهانی از ذوب آهن گفت: این نظر کادرفنی است که چه کسی جدا شود و چه کسی جذب شود. بازیکن هم گرفته ایم باقرپسند و آشوری باقرپسند فوق العاده بازی کرد. فکر نمی کنم جدایی میلاد ضربه ای به ما نمی زند میلاد هم در تیم سپاهان موفق باشد. فکر نمی‌کنم خلایی آن طوری باشد.

۴۱۵۴