قاسمی: مستحق برد بودیم/ به دلیل ساعت دیدارمان با استقلال مجبوریم یک روز در تهران بمانیم

قاسمی: مستحق برد بودیم/ به دلیل ساعت دیدارمان با استقلال مجبوریم یک روز در تهران بمانیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ذوب آهن گفت:‌ مقابل استقلال مستحق برد بودیم زیرا در کار دفاعی و هجومی عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش فوتبالی، آرمان قاسمی درباره بازی خوب ذوب آهن با وجود شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: عملکردمان در کار دفاعی و هجومی امروز خیلی خوب بود. در کار دفاعی به استقلال موقعیت آنچنانی ندادیم و در کار هجومی هم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. در دو صحنه سید حسین حسینی و در صحنه دیگری تیر دروازه مانع گل خوردن استقلال شد. برخی فرصت‌ها را هم با بی‌دقتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم. در دیدار رفت هم مستحق برد بودیم و 8-7 موقعیت بالای 90 درصد را نزدیم. امروز هم چنین اتفاقی افتاد. متاسفانه روی یک اتفاق بازی را واگذار کردیم. شانس با استقلال یار بود. هرچه ما زدیم به تیر خورد یا حسینی گرفت یا اینکه خودمان بی‌دقت بودیم اما استقلال از نصف موقعیتی که فکر نمی‌کردیم تبدیل به گل شود، به گل رسید.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن درباره نارضایتی تیم ذوب آهن از ساعت برگزاری دیدار با استقلال، گفت: متاسفانه تیم‌هایی که از شهرستان به تهران می‌آیند با توجه به شرایط پروازی که وجود دارد، برای بازگشت به مشکل می‌خورند. خود تیم ما هم چنین مشکلی دارد. باید پنج روز دیگر با پیکان در اصفهان بازی کنیم اما به دلیل ساعت دیدارمان با استقلال مجبوریم یک روز در تهران بمانیم. یک روز را برای ریکاوری از دست می‌دهیم و یک روز هم باید استراحت کرده و سه روز بعد با پیکان بازی کنیم. هرچه هم اعتراض کردیم، زمان بازی با استقلال را عوض نکردند و این اتفاقات برای ما افتاد.

۴۱۵۴