تقویت خطوط دفاعی و حمله بارسلونا در دستور کار مدیران باشگاه

تقویت خطوط دفاعی و حمله بارسلونا در دستور کار مدیران باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده در اسپانیا، تقویت خطوط حمله و دفاع بارسلونا، موضوعی است که در اولویت دستور کاری مدیریت کاتالان‌ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیران و مسئولان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال تقویت خطوط دفاعی و هجومی تیم کاتالانی خواهند بود. در زمان حضور رونالد کومان، سرمربی هلندی سابق بلوگرانا روی نیمکت سرمربی‌گری کاتالان‌ها، نام فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی کنونی باشگاه آث میلان ایتالیا وارد لیست خرید مدیریت باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات شد و هم اکنون نیز با حضور ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی روی نیمکت سرمربی‌گری آبی و اناری پوشان، دوباره نام ملی‌پوش ساحل عاجی روسونری برای انتقال به نیوکمپ بر سر زبان‌ها افتاده است.

البته طبق اطلاعات این منبع کاتالونیایی، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو در تلاش برای تقویت هر چه بیشتر خطوط حمله و دفاع تیم کاتالانی خواهند بود و تقویت این دو خط دفاعی و هجومی تیم ژاوی هرناندز، در اولویت کاری و دستور کار مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

مدیریت باشگاه بارسلونا در صورتی برای خط میانی تیم خود خریدی خواهد داشت که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده فرصتی عجیب و فوق‌العاده پیش بیاید که به هیچ وجه نتواند از این شرایط و فرصت بگذرد.

9404