ابراز امیدواری هافبک گل‌گهر به شروع خوب بعد از حکم کمیته استیناف

ابراز امیدواری هافبک گل‌گهر به شروع خوب بعد از حکم کمیته استیناف

 پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد که این تیم پس از حکم کمیته استیناف شروعی خوب در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده در خصوص وضعیت گل‌گهر در آستانه بازی با فجر سپاسی شیراز گفت: تیم ما قبل از اعلام حکم کمیته استیناف در بلاتکلیفی قرار داشت ولی با اعلام این حکم حداقل از بلاتکلیفی خارج شدیم. حالا باید خودمان را قوی‌تر از گذشته کنیم، هر چند اعتقاد دارم این حکم ناعادلانه بود و حق تیم ما در این زمینه خورده شد.

وی در ارتباط با صحبت‌های فرهاد مجیدی که گفته بود 2 امتیاز نقشی در قهرمانی ندارد، عنوان کرد: ایشان نظرش را گفته و قابل احترام است ولی مگر می‌شود این حرف را قبول کرد؟  در تعیین تیم قهرمان حتی ممکن است تقاضل گل هم نقش داشته باشد. چند سال پیش بود که استقلال خوزستان به دلیل تفاضل گل بهتر قهرمان شد. بعد از کسر این 7 امتیاز، تیم ما از لحاظ روحی افت کرد و چند امتیاز حساس را از دست دادیم.

علیزاده در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: فاصله با با تیم سوم جدول 7 امتیاز است و این انگیزه را داریم تا در 14 بازی باقی مانده بهترین نتایج ممکن را بگیریم و شانس خودمان را برای کسب سهمیه آسیا امتحان کنیم.

هافبک گل‌گهر در خصوص بازی با فجر سپاسی تصریح کرد: برابر تیم دونده و سختکوش فجر بازی سختی داریم ولی برای ما خیلی مهم است که در اولین بازی بعد از اعلام حکم کمیته استیناف، برنده از زمین بیرون بیاییم.

4154