درخواست سرمربی پاری‌سن‌ژرمن برای خرید هری کین

درخواست سرمربی پاری‌سن‌ژرمن برای خرید هری کین

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پاری‌سن‌ژرمن می تواند مجددا با مهاجم تاتنهام همکاری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو از منچستریونایتد خواهد خواست، که اگر می‌خواهند او سرمربی بعدی این باشگاه باشد، باید هری کین را به اولدترافورد بیاورند.

به نقل از پاراگراف، احتمال بازگشتن پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن که تجربه مربیگری دو باشگاه در لیگ‌برتر انگلیس را دارد، به این لیگ شدیدا بالا به‌نظر می‌رسد. این روزها صحبت درباره سرمربی فصل آینده منچستریونایتد بسیار داغ است، که سرمربی 49 آرژانتینی یکی از گزینه‌هاست.

از طرف دیگر، انتقادها از او روی نیمکت تیم پاریسی شدیدا بالا گرفته و گاها شایعاتی مبنی بر برکناری او نیز شنیده می‌شود. پیش از بازی برابر رن، یکی از خبرنگاران درباره احتمال جایگزینی پوچتینو با زین الدین زیدان سوال کرد، که با واکنش سرمربی سابق تاتنهام و ساوتهمپتون همراه بود.

اگر او هدایت اولدترافورد را برعهده بگیرد، اولین اولویتش همکاری دوباره با هری کین است. مهاجمی که همراه با پوچتینو چندین فصل درخشان را در تاتنهام تجربه کردند.

پوچتینو در فصل 2014-2015 کین جوان را در ترکیب تاتنهام مورد استفاده قرار داد و این مهاجم انگلیسی اعتماد سرمربی‌اش را به بهترین نحو پاسخ داد.

پوچتینو در بیش از 5 فصل حضور در تاتنهام، نتایج قابل توجهی با این باشگاه کسب کرد، رسیدن به دو فینال نیز جزئی از این نتایج است. پوچتینو یک فینال لیگ‌کاپ و یک صعود به فینال لیگ‌قهرمانان‌اروپا را تجربه کرد، اما در هر دو فینال شکست خورد.

9719