هیجان جانواریو موقع دیدن بازی استقلال؛ دوست داشتم وارد زمین شوم و بازی کنم

هیجان جانواریو موقع دیدن بازی استقلال؛ دوست داشتم وارد زمین شوم و بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن برزیلی اسبق استقلال با شور و اشتیاق خاصی درباره دیدن بازی شاگردان مجیدی صحبت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فابیو جانواریو که تماشاگر ویژه بازی پیکان و استقلال در جام حذفی بود، بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت که رویای او تبدیل به واقعیت شد و او توانست بعد از سالها، بازی تیم سابقش را از نزدیک ببیند.

جانواریو که محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین هواداران استقلال دارد، ساعاتی بعد از بازی دیروز، توصیف جالبی از حضورش در ورزشگاه داشته و به خبرنگار فوتبالی گفته که موقع دیدن بازی شاگردان مجیدی، آنقدر هیجان‌زده شده بود که دوست داشت لباسش را عوض کند و وارد زمین شود.

فابیوی 42 ساله که بعد از بازنشستگی از فوتبال، بدنش را آماده نگه داشته( او در کشورش، کراس‌فیت کار می‌کند و حتی در دوران کرونا که باشگاههای ورزشی بسته شده بودند، او به صورت اختصاصی و در خانه‌، تمریناتش را دنبال می‌کرد) در پاسخ به این سوال که او هنوز هم امکان بازی کردن به عنوان بازیکن حرفه‌ای را دارد، با تواضع خاصی به این نکته اشاره می‌کند که دیگر سن و سال او، اجازه چنین کاری را به او نمی‌دهد.

جانواریو، امروز تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد تا سری هم به باشگاه سپاهان بزند. او پنجشنبه یا جمعه به تهران برمی‌گردد و جمعه شب ایران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد.

1984