نمایش خوب پیکان ۱۷ میلیاردی برابر استقلال

نمایش خوب پیکان ۱۷ میلیاردی برابر استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، عملکرد خوبی مقابل مدعی قهرمانی داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پیکان که شب گذشته 120 دقیقه مقابل استقلال مقاومت کرد، شانس‌های خوبی هم برای گلزنی داشت و حتی به گفته کارشناسان داوری در یک صحنه از تصمیم داور متضرر شد، یکی از ارزان‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است و اکبر محمدی و مجتبی حسینی (مدیرعامل و سرمربی پیکان) در این فصل با یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ بهترین نمایش و عملکرد قابل انتظار را از خود نشان داده‌اند.

پیکان در ابتدای فصل تقریبا یک تیم 29 میلیاردی محسوب می‌شد و حالا پس از آنکه نادر محمدی، حسین پورامینی، حسن پورحمیدی و امین درویشی که در نیم فصل اول کمتر مورد استفاده قرار گرفتند وارد لیست خروجی مجتبی حسینی شدند با کاهش قرارداد این نفرات همچنین انتقال علیرضا کوشکی با دریافت 6 میلیارد تومان حق انتقال و مبلغ رضایتنامه بیش از 12 میلیارد از هزینه‌های جاری این تیم در فصل کم شد و حالا پیکان 17 میلیاردی یکی از ارزان‌ترین تیم‌های فعلی حاضر در جدول لیگ است.

همین تیم جوان و کم هزینه در جایگاه ششم جدول قرار گرفته، شب گذشته عملکرد خیلی خوبی در مقایسه با حریفان این فصل استقلال داشت، دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید و در یک موقعیت تک به تک فاصله‌ای با رسیدن به گل نداشت که اشتباه داور مانع از اخراج دروازه‌بان استقلال شد و در نهایت در طول 120 دقیقه به سختی مقابل صدرنشین لیگ با یک گل مغلوب شد.

این عملکرد این نظریه را در فوتبال به اثبات می‌رساند که کیفیت تنها حاصل گرانی و خرید بازیکن‌های چند میلیاردی نیست. با یافتن جوانان با استعداد و با انگیزه می‌توان با کمترین هزینه بهترین کیفیت را ارائه داد.

۴۱۵۴