جنجال گران‌ترین بازیکن انگلیس؛ ثبت تصاویرش در حالت غیرعادی

جنجال گران‌ترین بازیکن انگلیس؛ ثبت تصاویرش در حالت غیرعادی

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش در تابستان گذشته با انتقال 118 میلیون یورویی از استون ویلا به منچسترسیتی به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شد اما به نظر می رسد که حاشیه های پرشمارش مانع از آن شده که مسیری صعودی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، گریلیش در منچسترسیتی جا نیافتاده و از نظر عملکرد فاصله زیادی با دوران اوجش در استون ویلا و تیم ملی انگلیس دارد اما جدا از آن به نظر می رسد که او بیش از حد درگیر حاشیه های زندگی شخصی شده است. در حقیقت در روز سه شنبه تصاویری در رسانه های انگلیس منتشر شده که نشان می دهد که گریلیش در حالت غیرعادی از یک کافه در انگلیس اخراج می شود. در این تصاویر حال گریلیش عادی نیست و البته هم تیمی های دیگرش نظیر ریاض محرز و کایل واکر هم او را همراهی می کنند که حال آنها مساعدتر به نظر می رسد.

منچسترسیتی در ابتدا سعی کرد که نسبت به این ماجرا واکنشی نشان بدهد اما به نظر می رسد که محرومیتی در انتظار این سه بازیکن نخواهد بود. باشگاه منچسترسیتی این ادعا که گریلیش، محرز و واکر به علت عادی نبودن حالشان از کافه اخراج شده اند را تکذیب کرده و مدعی شده است که این سه نفر با میل خودشان از کافه خارج شده اند. بازیکنان منچسترسیتی دو روز فرصت استراحت داشته اند و امروز به تمرینات برمی گردند تا برای بازی مقابل برنتفورد آماده شوند.

4125