جووینکو، بازیکن سابق یوونتوس، در آستانه بازگشت به سری‌آ

جووینکو، بازیکن سابق یوونتوس، در آستانه بازگشت به سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی- به‌نظر می‌رسد سباستین جووینکو، پس از حضوری موفق در الهلال عربستان، با انتقال احتمالی به سمپدوریا در حال بازگشت به فوتبال ایتالیاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، سمپدوریا قصد دارد سباستین جووینکو را به صورت آزاد به‌خدمت خواهد گرفت، زیرا احتمال می‌دهند مانولو گابیادینی با مصدومیتی جدی مواجه شده باشد.

به گزارش جانلوکا دی‌مارتزیو و فابریتزیو رومانو، "مورچه اتمی" 35 ساله که در کانادا حضور دارد، برای امضای قرارداد با سمپدوریا به ایتالیا خواهد آمد.

قرارداد جووینکو در آگوست 2021 با الهلال به‌اتمام رسید و تا این‌لحظه با حضور در تمرینات تورنتو اف‌اس به عنوان بازیکن میهمان، آمادگی بدنی خود را حفظ کرده است. تورنتو اف‌سی باشگاه کانادایی حاضر در لیگ ام‌ال‌اس است که جووینکو 4 سال سابقه حضور در آن را دارد.

آخرین حضور جووینکو در سری‌آ به زمان ترک یوونتوس در سال 2015 برمی‌گردد.

گابیادینی در جریان پیروزی 4-0 سمپدوریا مقابل ساسولو، پس از لیزخوردن روی چمن، لنگ‌لنگان زمین بازی را ترک کرد. مهاجم ایتالیایی سمپدوریا با کیسه‌یخ روی زانویش دیده شده و همین موضوع احتمال مصدومیت جدی را بالا برده است.

این بازیکن 30 ساله، سابقه مصدومیت‌های فراوانی را در کارنامه دارد و در ابتدای این فصل، تقریبا سه ماه را به دلیل پیچ‌خوردگی مچ‌پا از دست داده‌بود.

9719