با شروع طوفانی جانشین رونالدو، یوونتوس به جمع 4 تیم برتر رسید

با شروع طوفانی جانشین رونالدو، یوونتوس به جمع 4 تیم برتر رسید

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با درخشش خریدهای زمستانی‌اش موفق شد در مقابل هلاس ورونا با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتا، با 45 امتیاز به رده چهارم صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، دو تیم یوونتوس و هلاس ورونا از هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا در ورزشگاه آلیانز مقابل هم به میدان رفتند. یوونتوس به خاطر شروع ضعیفش در این فصل، دیگر شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول ندارد و به همین دلیل تمام تمرکزش روی گرفتن سهمیه سال بعد لیگ قهرمانان اروپا است و مکس آلگری به خوبی می‌دانست که در چنین دیدارهایی نباید امتیاز از دست بدهد.

در نیمه اول یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 با پاس پائولو دیبالا و ضربه تمام کننده دوشان ولاهوویچ، خرید 75 میلیون یورویی، بانوی پیر به گل اول رسید. ولاهوویچ وارث شماره 7 رونالدو در یوونتوس است و خیلی سریع موفق شد خودش را در دل هواداران بیانکونری جا کند. 

در نیمه دوم نیز دنیس زکریا، دیگر خرید آلگری در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا شب یوونتوسی‌ها بسیار شیرین شود و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود بانوی پیر به پایان رسید. 

4416