منچستریونایتد در اندیشه فروش 12 میلیونی هافبک برزیلی

منچستریونایتد در اندیشه فروش 12 میلیونی هافبک برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد مقصد جدیدی برای آندریاس پریرا، هافبک ناکارآمد خود پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 26 ساله برزیلی پس از پیوستن به تیم اصلی منچستریونایتد، از تیم جوانان این باشگاه، هیچ‌گاه تبدیل به بازیکنی مهم در ترکیب شیاطین سرخ نشد. در دو فصل اخیر به صورت قرضی به تیم لاتزیو و پس از آن فلامینگو برزیل فرستاده شده‌است.

پریرا، در 24 بازی برای فلامینگو 5 گل به ثمر رسانده‌است و اگر گزارش‌ها صحت داشته‌باشد، به‌زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد. رالف رانگنیک نیز مانند مربیان قبلی منچستریونایتد، تمایلی به همکاری با این بازیکن پرنوسان ندارد.

به گزارش یونیورسو آنلاین، آندریاس پریرا برای انتقال دائم به باشگاه برزیلی اعلام آمادگی کرده است. مبلغ این انتقال 12 میلیون پوند گزارش شده است، که بخش زیادی از آن پیش‌پرداخت و باقی این هزینه به صورت قسطی پرداخت خواهد شد.

12 میلیون پوند کسب درآمد، از فروش بازیکنی که هیچ‌گاه در پیراهن شیاطین سرخ موفق به خودنمایی نشد، برای مدیران منچستریونایتد رضایت‌بخش خواهد بود. این انتقال شانس بازی بیشتر را برای هافبک برزیلی نیز فراهم می‌کند.

آمار این هافبک برزیلی در منچستریونایتد اصلا جالب نبوده است.آندریاس پریرا در 45 بازی با پیراهن این تیم، تنها 2 گل به ثمر رسانده است. گل فوق‌العاده پریرا مقابل ساوتهمپتون در سال 2018، ماندگار ترین لحظه حضور او در منچستریونایتد به‌حساب می‌آید.

9719