علیزاده: مهدی کیانی به تراکتور اضافه می‌شود/ باشگاه پرسپولیس درخواستی برای جذب بازیکنان ما ارسال نکرده است

علیزاده: مهدی کیانی به تراکتور اضافه می‌شود/ باشگاه پرسپولیس درخواستی برای جذب بازیکنان ما ارسال نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: برای مهدی کیانی سختگیری نمی‌کنیم ولی باشگاه مس رفسنجان هم نباید ضرر کند.

به گزارش فوتبالی، علی علیزاده در خصوص استارت مس رفسنجان برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی خوبی با گل گهر و نفت آبادان برنامه‌ریزی کردیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. بچه‌ها و کادر فنی در نیم فصل اول واقعا زحمت کشیدند، از آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله با مهره‌هایی که به تیم اضافه می‌کنیم نیم فصل دوم بتوانیم مانند نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد اینکه آیا بازی امروز با نفت آبادان آخرین بازی دوستانه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر است، گفت: طبق آنچه که صحبت شده بله، فکر می‌کنم آخرین بازی باشد اما باز هم صلاحدید مربی مهم است. اگر واقعا نیاز داشته باشد، یک بازی تدارکاتی دیگر هم انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهیم تا بچه‌ها راحت به شرایط آرمانی برسند.

علیزاده در مورد آخرین وضعیت مهدی کیانی عنوان کرد: همین امروز با مدیرعامل باشگاه تراکتور صحبت کردیم. ان‌شاءالله مهدی کیانی به تراکتور اضافه می‌شود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. کیانی برای ما خیلی زحمت کشید و از او تشکر می‌کنم. با من تماس گرفت و گفت کمکم کن، ما هم سعی کردیم اتفاق مثبتی برای او رقم بخورد. ان‌شاءالله تراکتور هم بتواند از کیانی استفاده کند و نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد اینکه جدایی کیانی منوط به اخذ رضایت‌نامه است یا بخشیدن مطالباتش، اظهار داشت: کیانی با ما قرارداد دارد و این طبیعی است. بازیکن وقتی می‌خواهد از یک تیم جدا شود باید مطالبات باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر بگیرد. ما سختگیری نمی‌کنیم ولی باشگاه مس رفسنجان هم نباید ضرر کند. بستر را‌‌‌‌‌‌‌‌ مهیا کردیم که او بتواند راحت به تراکتور برود.

علیزاده در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای مس گفت: اولین بازی ما با پدیده بیرون از رفسنجان است، بعد از آن هم با فولاد بازی داریم، سپس دو بازی بیرون از خانه داریم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی با فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌ در رفسنجان برگزار کنیم، ولی آن طور که با پیمانکار صحبت کردیم، اگر بازی با فولاد در آنجا برگزار نشود، زمین بیشتر استراحت می‌کند و به شرایط آرمانی بهتری می‌رسد. با این حال سعی و تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم مقابل نفت مسجدسلیمان صد درصد در رفسنجان بازی کنیم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس برای جذب یکی دو بازیکن با مس رفسنجان مکاتبه کرده، اظهار داشت: کتبا چیزی برای باشگاه ارسال نشده است. شاید زبانی با مربی ما صحبت کرده باشند، اما فکسی از باشگاه پرسپولیس به باشگاه ما نیامده، اگر این اتفاق می‌افتد، بررسی می‌کردیم و اگر می‌توانستیم کمک‌شان می‌کردیم و اگر هم نه، بازیکنی که خودمان احتیاج داشتیم در خدمت خودمان می‌ماند.

علیزاده در مورد اینکه مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات زمستانی هدفمند کار کرد و آیا بازیکنی از این تیم جدا خواهد شد، گفت: محمد ربیعی اصلا به ما لیست خروجی نداده است. در یکی دو پست واقعا مشکل داریم، اما واقعا بازیکنی الان بیرون نیست. اگر بخواهید بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگری است را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرید، باید مبلغ هنگفتی بدهید که مسأله خوبی برای باشگاه ما نیست. برنامه ما این است که در پست‌هایی که بازیکن نداریم، مهره جذب کنیم اما باز هم تکرار می‌کنم بازیکنی بیرون نیست که بتوانیم او را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. تیم ما بد نیست و خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر لیست خروج هم نداریم. فعلا فقط مهدی کیانی از ما جدا شده است.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا به دنبال جذب علیرضا ابراهیمی بودند، عنوان کرد: خیر.

علیزاده در مورد اینکه با حضور تیم مس رفسنجان زمین دانشکده تربیت بدنی شرایط خوبی پیدا کرده و چه زمانی یک کمپ تمرینی خود برای این تیم در رفسنجان احداث می‌شود، گفت: همین الان دو زمین مانند این زمین در رفسنجان داریم، یک زمین شماره دو ما است و یکی هم زمین تمرینی ما است. ان‌شاءالله ورزشگاه اصلی ما هم آماده شود، سه زمین در اختیار داریم، در کمپی که برنامه‌ریزی می‌کنیم، 4 الی 5 زمین طبیعی و دو زمین مصنوعی می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا با احداث کمپ تیم در رفسنجان مستقر می‌شود، اظهار داشت: اگر کمپ ما آنجا آماده شود صد درصد، ما در آنجا سالن ایفمارک و بدنسازی داریم. سونا و استخر داریم، هتلینگ خیلی خوبی داریم. در حال انجام کارها هستیم و بستر را‌‌‌‌‌‌‌‌ مهیا می‌کنیم تا بچه‌ها آنجا با فراغ بال کار کنند.

معاون باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: بابت این زمین هم هزینه و خرج کردیم که برای تیم آماده شود، تیم‌های ربیعی، روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم بستر را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آنها مهیا کنیم.

علیزاده در خصوص اینکه با این شرایط و امکانات به نظر می‌رسد سال آینده مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهند داشت، گفت: تیمی تشکیل دادیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم و کار سختی است، آیتم‌های بسیار سختی دارد. سعی و تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم این مجوز را‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر بگیریم.

۴۱۵۴