مس رفسنجان؛ موافق مشروط جدایی کیانی به تراکتور

مس رفسنجان؛ موافق مشروط جدایی کیانی به تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- معاون باشگاه مس رفسنجان نسبت به انتقال هافبک باتجربه این تیم به تراکتور تبریز موضع‌گیری کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در روزهای گذشته اخباری درباره انتقال مهدی کیانی به تراکتور مطرح شده بود و حالا مدیران باشگاه مس رفسنجان نسبت به این انتقال واکنش نشان دادند و به‌صورت رسمی، جدایی این بازیکن از جمع شاگردان محمد ربیعی را تایید کردند.

علی علیزاده معاون باشگاه مس درباره شرایط اردوی تیم مس در تعطیلات نیم‌فصل پاسخ داد: طبق صحبت‌هایی که در کمیته فنی و با آقای ربیعی داشتیم، با توجه به شرایط اردویی که در نیم فصل داشتیم به این نتیجه رسیدیم بچه‌ها هم در کنار خانواده‌شان باشند و هم در تهران اردوی خود را برگزار کنیم.

علیزاده درباره بازی‌های دوستانه تیمش هم گفت: به نظر بنده از نظر انگیزشی بسیار کار خوبی بود که اگر بتوانیم‌ یکی دو بازی تدارکاتی بیرون از تهران مثل اصفهان و حتی تیم‌هایی که در کیش اردو‌ دارند، داشته باشیم؛ این کار را انجام می‌دهیم اما پایگاه‌ تمرینات‌مان در تهران است.

معاون باشگاه مس رفسنجان در واکنش به جدایی مهدی کیانی توضیح داد: آقای کیانی حدود 4-5 شب قبل با من تماس گرفت و گفت دوست دارد به باشگاه تراکتور برود که این موضوع را به آقای ربیعی انتقال دادیم و با توجه به این‌که در لیست مازاد آقای ربیعی بودند، ما هم به ایشان کمک می‌کنیم تا به تراکتور بپیوندد؛ البته آقای کیانی باید بداند باشگاه مس برای ایشان هزینه داده که بعد از پرداخت این هزینه ما اجازه جدایی را به ایشان می‌دهیم.

او درباره فعالیت نقل و انتقالات مس ادامه داد: با صحبتی که برای جدایی آقای کیانی کردیم، ما بازیکنی برای جایگزینی ایشان در نظر گرفتیم و حسین پورامینی را جذب کردیم تا بتواند به ما کمک کند.

علیزاده در توضیح شرایط ورزشگاه میزبانی مس رفسنجان در نیم‌فصل دوم گفت: از زمانی‌که چمن طبیعی ورزشگاه شماره 2 وارد باشگاه شد، روند کار رو به رشد و‌ با سرعت بوده و تمام توان خود را برای میزبانی از تیم‌ها در رفسنجان می‌گذاریم، به شخصه از دیدن چمن جدید لذت می‌برم؛ متاسفانه پیمانکار قبلی دنبال موش دواندن بودند که خیلی اذیت شدیم و با صحبت با هیات‌مدیره خودمان چمن را تحویل گرفتیم تا با تمام سرعت آن را آماده کنیم چون تیم آقای ربیعی روی زمین فوتبال بازی می‌کند و این چمن می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی درباره فوت یکی از بازیکنان جوان مس رفسنجان گفت: متاسفانه در این چند وقت شوک بسیار بزرگی به ما وارد شد؛ قبل ایشان هم بازیکن دیگری از تیم جوانان ما در گذشت. متاسفانه علی‌رغم بودن سرویس برای این بازیکنان با ماشین شخصی خود رفت و آمد می‌کردند. شب گذشته هم متوجه شدیم آقای زید آبادی از میان ما رفت. ضایعه بسیار تلخ و ناراحت کننده‌ای بود، به جامعه ورزش رفسنجان و ایران تسلیت عرض می‌کنم.

معاون مس رفسنجان درباره بازگشت بازیکنان خارجی این تیم هم پاسخ داد: آن‌ها بعد بازی‌های ملی‌شان برمی‌گردند؛ ما کارهایشان را انجام دادیم، فکر می‌کنم تا دو یا سه روز دیگر گادوین منشا و بقیه بچه‌ها برمی‌گردند تا تیم‌مان تکمیل شود.

علی علیزاده در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره دیدار بعدی مس رفسنجان در لیگ برتر گفت: اولین بازی‌مان هم بعد از تعطیلات با پدیده خواهد بود که بسیار بازی سختی است و امیدواریم بتوانیم دست پر برگردیم.

7474