بارسلونا خرید ده‌لیخت را دشوار می‌داند

بارسلونا خرید ده‌لیخت را دشوار می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون مدت هاست که به مدافع ملی پوش هلندی بیانکونری ها علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی اسپورت کاتالونیا، ژاوی هرناندز، سرمربی اسپانیایی و جوان بارسلونا می خواهد که در فصل بعدی رقابت ها در خط دفاعی کاتالان ها یک انقلاب واقعی ایجاد کند و این سرمربی معتقد است که ورود یک یا دو مدافع سطح بالا و سرشناس در تیم کاتالانی ضروری است.

مدیریت باشگاه بارسلونا آندریاس کریستنسن دانمارکی را از چلسی و ماتیاس ده لیخت هلندی را از یوونتوس مد نظر دارد. کریستنسن احتمال ورودش به بارسلونا زیاد است اما در خصوص ماتیاس ده لیخت مشکلات زیادتری وجود دارد.

بند فسخ قرارداد مدافع هلندی با یوونتوس یکصد میلیون یورویی است اما بیانکونری با مبلغی در حدود شصت و پنج الی هشتاد میلیون یورو هم راضی خواهد شد. اما مشکل بزرگ بعدی در راه این انتقال، دستمزد بالای این مدافع ملی پوش هلندی است. باشگاه بارسلونا سقف دستمزد دارد مگر آن که خود ماتیاس ده لیخت بخواهد برای ملحق شدن به باشگاه بارسلونا، از میزان مبلغ دستمزد خود بکاهد تا به مشکل سقف دستمزد در این باشگاه اسپانیایی بر نخورد.

باشگاه چلسی تیم دیگری است که علاقه‌ی زیادی به این مدافع جوان هلندی بیانکونری دارد و مشکلی هم در خصوص پرداخت دستمزدهای بالا و هنگفت در تیمش ندارد.

مدیریت باشگاه بارسلونا زمانی که ماتیاس ده لیخت در تیم آژاکس آمستردام هلند بود نیز به این بازیکن خط دفاعی تیم ملی هلند علاقه داشت اما در نهایت خود ماتیاس ده لیخت بود که برای پیشرفت بیشتر خودش یوونتوس را انتخاب کرد و به سری آ ایتالیا منتقل شد. 

9404