جعفری: تیم شهرکرد جسور و نترس بود

جعفری: تیم شهرکرد جسور و نترس بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم می‌گوید: شهرکرد تیم جوان و بسیار جسور و نترس است و آینده خوبی را برای این تیم می‌بیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم بعد از برتری پرگل 17 بر صفر تیمش مقابل بانوان شهرکرد گفت: شهرکرد تیم جوانی بود، اما بسیار جسور فوتبال بازی می‌کرد و نترس بودند. در عین حال به دلیل کم تجربه و جوان بودن بازیکنان تیم شهرکرد، ما بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به نتیجه پرگل دست پیدا کنیم.
وی افزود: من برای تیم شهرکرد آینده خوبی می‌بینم، چون تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و فکر می‌کنم اگر مسئولان آن شهر از آنها حمایت کنند می‌توانند در سال‌های آینده حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم با تعریف از تیم شهرکرد اظهار داشت: بازیکنان این تیم باادب و اخلاق و فقط به فکر فوتبال بودند و ما هیچ تنشی در این بازی ندیدیم و اصلا ضد فوتبال ندیدیم و برای من چنین تیمی جالب بود و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم را در سال‌های آینده هم ببینم و مسئولان شهرشان از آنها حمایت کنند.

6641