طاهری: برگزاری بازی‌های معوقه در تعطیلات به ما آسیب زد/ حق یزدانی است که در تیم ملی بازی کند

طاهری: برگزاری بازی‌های معوقه در تعطیلات به ما آسیب زد/ حق یزدانی است که در تیم ملی بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایطی که ما داشتیم و تعدادی از بازیکنان‌مان کرونا گرفته بودند، برگزاری بازی‌های معوقه در تعطیلات نیم‌فصل به ما آسیب زد.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری بازی با هوادار و حاشیه‌های این دیدار  گفت: خدا را شکر پس از این بازی مصدومی نداریم و فعلاً برای بازی با پیکان آماده می‌شویم. به هر حال سال‌هاست که بازی‌های لیگ برتر در کرج انجام نمی‌شود و چمن این ورزشگاه مناسب چنین بازی بزرگی نبود. ضمن اینکه همه عوامل برگزاری بازی تلاش کردند که این بازی بدون هیچ مسئله خاصی برگزار شود، ولی تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و در راهروها و پیست کنار زمین افراد غیرمسئول بودند که باعث مشکلاتی شد.
وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی مقصر بود، تصریح کرد: ما دنبال مقصر نیستیم. ورزشگاه انقلاب کرج، ورزشگاهی است که سال‌هاست در آن بازی در سطح لیگ برتر برگزار نمی‌شود و در حال حاضر نمی‌تواند پذیرای تیم بزرگ استقلال باشد. من چند تا بچه را دیدم که در استادیوم بودند در حالی که حضور آنها ممنوع بود! این موضوع تجربه‌ای برای هیئت فوتبال البرز شد تا بازی‌های بزرگ را در آنجا برگزار نکنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به برگزاری بازی‌های معوقه استقلال در تعطیلات نیم‌فصل خاطر نشان کرد: ما از این موضوع آسیب دیدیم. هم از این نظر که بازیکنان کرونا گرفته بودند و هم با برگزاری دو بازی پشت سر هم ضربه خوردیم. عوارض بعد از کرونا زیاد است و بازیکنانی که دچار این بیماری می‌شوند، باید استراحت کنند، ولی بازیکنان ما دو بازی پشت سر هم انجام دادند و این موضوع خوشایند ما نبود. امیدوارم این آخرین باری باشد که چنین اتفاقی برای تیمی می‌افتد.

طاهری درباره حضور حردانی در تمرینات استقلال یادآور شد: ان‌شاءالله از امروز حردانی هم به تمرینات تیم می‌آید و در خدمت او هستیم.

وی در واکنش به حضور جانواریو در ایران گفت: جانواریو بازیکن بزرگی بوده که برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و سابقه قهرمانی با این تیم را دارد. حتماً از او تقدیر می‌شود و روز سه‌شنبه هم در خدمتش هستیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد محل برگزاری تمرین‌ آبی‌پوشان خاطرنشان کرد:  فعلاً در زمین آرارات تمرین می‌کنیم. مجموعه انقلاب هنوز آماده نشده است، ولی درصدد آماده‌سازی هستند تا از هفته آینده در آنجا تمرین کنیم.

طاهری راجع به وضعیت روحی سیاوش یزدانی گفت: به هر حال بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود و اینکه عضو تیمی است که در صدر جدول است، دوست دارد بازی کند، ولی مربیگری هم سلیقه است. سیاوش هم یک بازیکن قابل است، حقش است که بازی کند و امیدوارم در جام جهانی تیم ملی را همراهی کند.

6641