سرمربی میلان آماده کم‌کردن اختلاف با همتای خود در اینتر

سرمربی میلان آماده کم‌کردن اختلاف با همتای خود در اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی که در دیدارهای رودررو آمار خوبی مقابل سیمونه اینزاگی ندارد، امشب در دربی دلامادونینا این فرصت را دارد که این فاصله را کم‌کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی روسونری تا امروز 12 بار مقابل اینزاگی قرار گرفته که حاصل آن 6 شکست، 3 مساوی و تنها 3 پیروزی بوده است. اولین باری که این دو سرمربی ایتالیایی مقابل هم قرار گرفتند، به فصل 2016-2017 بازمی‌گردد، که اینتر تحت هدایت پیولی 3-0 بر لاتزیوی پیروز شد. پس از آن، به مدت سه سال و نیم موفق به پیروزی مقابل سرمربی نراتزوری نشد.

اینتر تحت هدایت اینزاگی در حال حاضر پس از 22 بازی، علیرغم یک بازی کمتر، با 4 امتیاز اختلاف با دو تیم 49 امتیازی جدول، میلان و ناپولی، در صدر جدول سری‌آ قرار دارد.

پیولی اهمیت دربی فردا را، که می‌تواند در رقابت برای فتح اسکودتوی این فصل تعیین‌کننده باشد، درک می‌کند و امیدوار است با پیروزی برابر حریف همشهری در ورزشگاه سن‌سیرو، اختلاف با صدر جدول را کاهش داد.

با توجه به اینکه امروز دربی دلامادونینا برگزار می‌شود و هفته آینده نیز آن‌ها مجبور به بازی در ناپل بدون حضور هواداران خود هستند، شاید بتوان ادعا کرد که این دو هفته، می‌تواند سرنوشت‌ساز ترین مقطع فصل برای تعیین قهرمان سری‌آ باشد.

9719