حضور بدون تماشاگر در ناپل/ چالش دشوار صدرنشین سری‌آ مقابل ناپولی

حضور بدون تماشاگر در ناپل/ چالش دشوار صدرنشین سری‌آ مقابل ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- با اطلاع رسمی، هیچکدام از هواداران اینتر در دیدار هفته آینده مقابل ناپولی، اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، ناپولی روز 12 فوریه در ورزشگاه دیگوآرماندو مارادونا در شهر ناپل، از تیم سیمونه اینزاگی میزبانی خواهد کرد و نراتزوری نمی‌تواند روی حمایت هواداران خود در این دیدار تعیین‌کننده در رقابت قهرمانی سری‌آ، حساب کند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت، کلودیو پالومبا، بخشدار ناپل، اعلام کرد که هواداران اینتر به‌دلیل خطرات ناشی از درگیری بین هواداران، همچنین با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی 27 دسامبر 2018 رخ داد، در این دیدار مقابل پارتنوپی اجازه حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت.

در جریان آن دیدار در دسامبر 2018، یکی از هواداران اینتر در خارج از ورزشگاه جان خود را از دست داد، که این موضوع باعث خشم فضای فوتبال ایتالیا شد. به همین دلیل، پالومبا تصمیم گرفته‌است فروش بلیت را برای هواداران اینتر و حتی هواداران ناپولی ساکن لمباردی، ممنوع کند. (لمباردی ایالتی است که شهر میلان در آن ساکن است)

ناپولی در حال حاضر و پس از 23 سازی در رده دوم جدول سری‌آ قرار دارد و با اینتر صدرنشین 4 امتیاز فاصله دارد. امروز، اینتر در دربی شهر میلان، موسوم به دلامادونینا، به مصاف میلان رده سومی خواهد رفت. میلان با 49 امتیاز هم‌امتیاز ناپولی است.

9719