ابهام روز؛ خواسته ویژه دروازه‌بان استقلال از فولاد

ابهام روز؛ خواسته ویژه دروازه‌بان استقلال از فولاد

پایگاه خبری فوتبالی – دلیل منتفی شدن حضور رشید مظاهری در فولاد چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید توافق دروازه‌بان سکونشین استقلال با فولاد نهایی شده باشد اما این اتفاق در دقیقه 90 منتفی شد تا شایعات مختلفی درباره این موضوع مطرح شود. 

از یکطرف گفته شد مظاهری خواسته‌های غیرمتعارفی از فولاد داشته و از طرف دیگر این بحث مطرح شد که طرفین سر مسائل مالی و نحوه پرداخت حقوق این بازیکن به نتیجه نرسیده‌اند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد، در مصاحبه رادیویی امروزش، مشخص کرده که عدم توافق این باشگاه با مظاهری، ربطی به مسائل مالی نداشته است:" بعد از چندین جلسه، همه شرایط را پذیرفتیم. مظاهری هم شرایط را پذیرفت و قرارداد را امضا کرد. بعد از آن مظاهری درخواستی را از کادرفنی داشت که پذیرفته نشد و این موضوع باعث شد قرارداد محقق نشود چون شرایط خوبی نبود. می‌توانستیم کار را ادامه دهیم چون مظاهری قرارداد را امضا کرده بود و استقلال هم موافق بود ولی چون بازیکنی می‌خواهیم که با دلش به تیم بیاید، کار را با مظاهری ادامه ندادیم."

توضیحات محمد علوی سرپرست فولاد هم نشان می‌دهد که درخواست رشید مظاهری از فولاد، مرتبط به مسائل فنی بوده است.

او به روزنامه فرهیختگان گفته است:" در تیم ما بازیکن ‌سالاری معنی ندارد. با وجود ارکان مدیریتی و سرمربی‌ای که داریم اصلا بازیکن سالاری نداریم و هر بازیکنی که شرایط ما و تیم فولاد را قبول داشته باشد صددرصد با او به توافق می‌رسیم."

حالا باید منتظر ماند و دید که واکنش مظاهری به صحبت فولادی‌ها چه خواهد بود.

1984