ادامه تلاش برای جذب دکلان رایس/ منچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی

ادامه تلاش برای جذب دکلان رایس/ منچستریونایتد به دنبال تقویت خط میانی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد قصد دارد، در تابستان پیش‌رو یک بازیکن کلیدی را به خط میانی خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی- پس از تصمیم به عدم خرید بازیکن در ماه ژانویه، به دلیل نبود گزینه‌های مناسب در بازار، شیاطین سرخ قصد دارند در نقل‌وانتقالات تابستانی، پیش از تلاش برای تعیین سرمربی دائمی خود، برای جذب یک هافبک میانی اقدام کنند.

به نقل از espn، مسئولان نقل‌وانتقالات باشگاه قصد دارند گزینه‌های موجود در بازار را به لیستی مشخص محدود کنند تا هدف پیش‌روی باشگاه آشکار باشد. دکلان رایس و کالوین فیلیپس، ملی‌پوشان انگلیسی شاغل در وستهام و لیدزیونایتد، در کنار آمادو هایدارا از لایپزیش، گزینه‌های اصلی شیاطین سرخ در تابستان هستند.

باشگاه وستهام از سایر مشتریان هافبک ملی‌پوش خود، 100 میلیون پوند درخواست کرده است، درحالی‌که شایعاتی درمورد تمایل فیلیپس برای پیوستن به منچستریونایتد وجود دارد.

باشگاه منچستریونایتد لیست 15 نفری خود برای تقویت خط هافبک را به 10 نفر کاهش داد و پس از مذاکره با ایجنت‌ها و باشگاه‌های بازیکنان مورد نظر، نهایتا سه نفر را به عنوان اهداف نهایی خود انتخاب کرده است.

 به گفته منابع espn، پس از بازگشت رونالدو به اولدترافورد، به عنوان یک مهاجم باتجربه و فرصت‌طلب، منچستریونایتد تمرکز خود را روی جذب یک بازیکن در مرکز میدان معطوف کرده است. رونالدو که تا سال 2023 با شیاطین‌سرخ قرارداد دارد، در ابتدا جز گزینه‌های مد نظر باشگاه در تابستان 2021 نبود، اما پس از شایعه علاقه منچسترسیتی به این فوق‌ستاره پرتغالی، آن‌ها ترغیب شدند تا بازیکن سابق خود را به اولدترافورد برگردانند.

پس از بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات در روز دوشنبه، قرار است باشگاه هر ماه با رالف رانگنیک درباره جذب بازیکنان جدید جلسه داشته باشد. هدف این است که سرمربی موقت شیاطین سرخ روی گزینه‌های مورد نظر باشگاه تبادل نظر داشته باشد. مسئولان نقل‌وانتقالات باشگاه درمورد قراردادهای جدید حق رای خواهند داشت.

دکلان رایس در کنار منچستریونایتد، از چلسی و منچسترسیتی نیز پیشنهاد دارد.

9719