بازی استقلال - هوادار با دو گزارشگر روی آنتن شبکه سه

بازی استقلال - هوادار با دو گزارشگر روی آنتن شبکه سه

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی جالب در لحظات آغازین نیمه دوم بازی معوقه استقلال و هوادار تهران دو گزارشگر به صورت همزمان این بازی را گزارش کردند.

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران از ساعت 17 امروز در دیدار معوقه هفته شانزدهم به مصاف هوادار تهران رفت. دیداری که سه امتیاز آن فرصت مناسبی برای افزایش اختلاف امتیاز آبی پوشان با پرسپولیس رده دومی و 35 امتیازی بود.

این دیدار که در نیمه نخست با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید، در نیمه دوم با اتفاق جالبی آغاز شد. درحالی که محمدرضا احمدی در استودیوی برنامه فوتبال برتر از محمد رجبی به عنوان گزارشگر تلویزیونی و حاضر در ورزشگاه دعوت به گزارش مسابقه کرد، همزمان با او صدای گزارشگر دیگری روی آنتن آمد.

این اتفاق به طرز ناخواسته‌ای سینک و منظم رخ داد که شنوندگان را به چالش گزارش بازی لیگ ایران با دو گزارشگر کشید. درحالی که به دلیل مشکلات پیش آمده برای فرستنده‌ها صدای دو گزارشگر تلویزیون و رادیو کنارهم درحال پخش شدن بود.

گزارش‌های دو نفره اتفاق جذابی است که بعضاً با استقبال بینندگان ایران هم روبرو شده و پیشینه جذابی در لیگ برتر انگلیس دارد. البته به تازگی هم شبکه ورزش سیما ایران با درنظر گرفتن دو گزارشگر برای برخی دیدارهای فوتبال اروپا، این مدل گزارش را به شکل آزمایشی روی آنتن برد و باید دید که این اتفاق برای دیدارهای فوتبال داخلی هم رخ خواهد داد؟

1377