دو ستاره بایرن مونیخ بازیهای حساس آینده را از دست دادند

دو ستاره بایرن مونیخ بازیهای حساس آینده را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یکی از مهمترین مقاطع فصل دو تن از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است و نمی تواند رویشان حساب کند.

به گزارش فوتبالی، لئون گورتسکا و آلفونسو دیویس دو بازیکن کلیدی و فیکس تیم ناگلسمن دچار مصدومیت شده اند و به نظر می رسد که چند ماه دیگر از میادین دور خواهند بود. در حقیقت این بازیکنان با تشدید مصدومیت هایشان باید مدت بیشتری از میادین دور باشند.

مصدومیت گورتسکا به یک سرگیجه واقعی برای دپارتمان پزشکی بایرن مونیخ تبدیل شده است. ملی پوش آلمانی از شروع دسامبر از میادین دور بوده است و پس از دو ماه خبری از بازگشتش نیست. این بازیکن ترجیح داد که جراحی نکند و به سراغ درمان سنتی رفت و به نظر می رسد که مصومیت ها دست از سرش برنمی دارند و فعلا بازگشتش به تعویق افتاده است. همین شرایط برای الفونسو دیویس هم تکرار شده است. این دفاع چپ  پس از ابتلا به کرونا دچار بیماری ناخوشایندی مربوط به عضلات قلبش شده است که به نظر می رسد که او هم زودتر از ماه آوریل (اواخر فروردین) به میادین باز نخواهد گشت. لوکاس جانشین دیویس نیز به علت مصدومیت در تمرین روز چهارشنبه از زمین خارج شد اما به نظر می رسد که مشکلش جدی نیست و به بازی مقابل لایپزیش می رسد.

4125