استقبال مدافع رئال مادرید از پیوستن امباپه به این باشگاه

استقبال مدافع رئال مادرید از پیوستن امباپه به این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع اسپانیایی رئال مادرید به تمجید از توانایی‌های کیلیان امباپه پرداخت و اذعان کرد که می‌تواند برای سال‌های طولانی در سانتیاگو برنابئو بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن ژرمن در تابستان آینده به پایان می‌رسد و او به احتمال فراوان تمامی پیشنهادات تمدید قرارداد از سوی ناصر الخلیفی را رد خواهد کرد و با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد. 

به نقل از مارکا، تقابل پاریسن ژرمن با رئال مادرید از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس در روز 15 فوریه و دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو در روز 9 مارس برگزار می‌شود. کارواخال درباره احتمال حضور امباپه در رئال مادرید گفت: "امباپه بازیکن بسیار بسیار خوبی است و نام او سال‌هاست که در اطراف این باشگاه به گوش می‌رسد. به نظر می‌آید که قراردادش با پی‌اس‌جی در حال اتمام است و این به معنای حضور او در لباس ما در آینده است. اما به شما می‌گویم که او در حال حاضر بازیکن پاریسن ژرمن و دشمن ماست. تمام فکر و ذهنم درگیر مهار کردن امباپه در داخل زمین است، البته اگر هر دوی ما در زمین حضور داشته باشیم."

4416