رضایی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به امارات بزنیم/ درباره حضور در تیم ملی جوانان خبر ندارم

رضایی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به امارات بزنیم/ درباره حضور در تیم ملی جوانان خبر ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: درباره حضور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان خبر ندارم.

به گزارش فوتبالی، رحمان رضایی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل امارات اظهار داشت: موقعیت های زیادی را بدست آوردیم و می توانستیم به گل دوم برسیم  و این نشان می دهد تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی خیلی بهتر و سر تر از امارات بود.

وی افزود: بازی را بردیم و تبریک می گویم به همه هواداران، انشاالله تیم ملی از نظر کیفی، انفرادی و تکنیکی در ادامه بهتر شود به خصوص در رقابت های جام جهانی.

رضایی در پاسخ به این سوال که شجاع خلیل زاده در این بازی غایب بود و با وجود اینکه سیاوش یزدانی در تیم حضور داشت اما از امید نورافکن در دفاع وسط استفاده شد؛ نظر شما در این باره چیست؟ عنوان کرد: وقتی که 11 نفره بودیم، روند تیم خوب بود و وقتی 10 نفره شدیم، بازیکنانی در خط هافبک و فوروارد خسته شدند. مجبور می شدند فاصله زیادی را در زمین طی کنند و لحظه آخر که قلی زاده توپ را نگه داشت، اگر مقداری از خودگذشتگی داشت می توانستیم هم در موقعیت قبلی به گل برسیم و هم در این موقعیت دروازه امارات را باز کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال سلیقه مربی است که در دقایق پایانی سیاوش یزدانی را به زمین آورد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه تیم ملی در نیمه دوم از شوت های از راه دور استفاده کرد و مثمرثمر بود؛ اظهار داشت: در نیمه اول هم ما دو سانتر کردیم و یکی از آن ها تبدیل به گل شد و در حالی که ما قبل از سانترها، می خواستیم از قلب تیم حریف نفوذ کنیم و تیم حریف هم خوب کار کرده بود. این باعث شد تا موفق نشویم و دو توپ به کناره ها آوردیم و سانتر کردیم که یکی از آن ها گل شد و یکی دیگر هم خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

رضایی اضافه کرد: در نیمه اول بازیکن شوت زن نداشتیم و در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن، نوراللهی، قلی زاده و جهانبخش شوت زنی کردند. مواقعی که تیم دچار مشکل می شود و نمی توان از راه ترکیبی به دروازه حریف رسید، شوت زدن راهکار خوب و بزرگی خواهد بود. من معتقدم اگر ارسال از جناحین بیشتر داشتیم می توانستیم موقعیت بیشتری داشته باشیم.

رحمان رضایی درباره اینکه آیا گزینه هدایت تیم ملی فوتبال جوانان است، گفت: خودم هم در این باره نمی دانم.

وی درباره شکایت از ذوب آهن اظهار داشت: در این باره صحبت کردیم و الحمدلله مشکلات دارد حل می شود. امیدوارم به تعهدات خود عمل کنند. ذوب آهن تیمی است که من از آن به فوتبال اروپا رسیدم و من به آن عرق دارم. در این تیم مربیگری کردم و دوست ندارم به مشکل بخورد، پرداختی ها را متعهدانه با آن برخورد کنند، فکر می کنم به مشکلی نخواهیم رسید.

6641