عکس؛ روحیه دادن دیپای به فاتی در کنار مجسمه «بلک پنتر»

عکس؛ روحیه دادن دیپای به فاتی در کنار مجسمه «بلک پنتر»

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی از نظر مصدومیت در این فصل با بدشانسی های زیادی مواجه شده است. این بازیکن پس از بازی بارسلونا و بیلبائو با تشدید مصدومیت جدیدش مواجه شد و حالا باید حداقل سه ماه دیگر از میادین دور باشد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر بازیکنان زیادی پیام های حمایت آمیز خود را خطاب به فاتی فرستادند. یکی از این موارد از جانب ممفیس دیپای دیگر بازیکن مصدوم بارسلونا بود. در حقیقت دیپای که به نظر می رسد رابطه خوبی با فاتی در ماه های اخیر پیدا کرده، یک پست اینستاگرامی جالب در حمایت از آنسو منتشر کرد تا به او روحیه بدهند.

ممفیس تصویری از خودش با پس زمینه شخصیت ابرقهرمانی "بلک پنتر" منتشر کرده است. مهاجم هلندی در این تصویر گوش هایش را گرفته است تا ادای طرح روی تی شرتش را در بیاورد و به نوعی از فاتی بخواهد تا بدون توجه به فشارها و انتقادها کارش را پیش ببرد. دیپای در توصیف این تصویر نوشته است:" با نیروی بیشتری بازخواهیم گشت، برادر کوچولو." که فاتی هم در جوابش نوشته است:" در کنار هم خواهیم جنگید، برادرم."

دیپای نیز همچون فاتی این روزها در حال ریکاوری از مصدومیتش است. مهاجم هلندی در ماه دسامبر از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و بعد از آن دو بازی داشت اما مصدومیتش تشدید شد و فعلا در حال ریکاوری است. بارسلونا البته در غیاب آنها خریدهایی نظیر اوبامیانگ و ترائوره را داشت تا جایشان را پر کند.

4125