پس از شکست در خرید تاگلیافیکو؛ ژاوی به دنبال مدافع چپ اسپانیایی

پس از شکست در خرید تاگلیافیکو؛ ژاوی به دنبال مدافع چپ اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در پروژه جذب نیکولاس تاگلیافیکو شکست خورد و شانس خود را برای جذب مدافع چپ اسپانیایی بنفیکا آزمایش خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی، شرایط انتقال آلخاندرو گریمالدو را بررسی می‌کند. اعتقاد بر این است که کاتالان‌ها برای رقابت با ژوردی آلبا در پست دفاع چپ، به دنبال یک بازیکن جدید هستند.

مدافع 32 ساله بارسلونا، در این فصل 23 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. باشگاه بارسلونا معتقد است که مدافع ملی‌پوش تیمش به سال‌های پایانی فوتبالش نزدیک می‌شود.

بارسلونا برای جذب مدافع چپ آرژانتینی آژاکس وارد عمل شد، اما تلاش بارسلونا در مسیر انتقال نیکولاس تاگلیافیکو سرانجامی نداشت. مدافع 29 ساله فاتح جام ملتهای آمریکای‌جنوبی، در 154 بار حضور در ترکیب باشگاه هلندی، 15 بار برای این تیم موفق به گلزنی شده ست. در 4 سال و نیم حضورش در آمستردام، با غول فوتبال هلند دو لیگ و دو جام حذفی را همراه این باشگاه فتح کرد.

مشکلات مالی بارسلونا در این مقطع، شانس بارسلونا برای خرید این مدافع را از بین برد. بارسلونا در آغاز ماه ژانویه 55 میلیون یورو برای فرانس تورس هزینه کرد.

به گزارش مارکا، بارسلونا حاضر بود در مسیر جذب تاگلیافیکو، یکی از بازیکنانش را وارد معامله کند. اما تیم اریک تن‌هاگ با این پیشنهاد مخالفت کرد.

بارسلونا تمام تمرکز خود را امروز بر روی مدافع چپ 26 ساله بنفیکا خواهد گذاشت. الکس گریمالدو سابقه حضور در بارسلونا بی را در سطح دوم فوتبال اسپانیا در کارنامه دارد.

9719