عکس؛ دلداری صلاح به بازیکن پاریسن ژرمن پس از حذف از جام ملت‌های آفریقا

عکس؛ دلداری صلاح به بازیکن پاریسن ژرمن پس از حذف از جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آفریقا، مصر و مراکش به مصاف هم رفتند و در نهایت مصر موفق شد این بازی را با نتیجه دو بر یک با پیروزی به پایان برساند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، مراکش در ترکیب خود بازیکن مطرحی مثل اشرف حکیمی را داشت که در تابستان گذشته با مبلغ 60 میلیون یورو از اینتر راهی پی اس جی شده بود و به نوعی یکی از خرید های کهکشانی پی اس جی در تابستان 2021 به حساب می آید.

محمد صلاح، ستاره مصری عضو باشگاه لیورپول که با زدن یک گل و دادن یک پاس گل نقش پر رنگی در پیروزی و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقای جنوبی داشت، پس از بازی با دلداری دادن به اشرف حکیمی نشان داد که بازیکن بزرگی است و در مواقع پیروزی حواسش به تیم حریف و شرایط روحی بازیکنان آن تیم نیز هست چرا که این بازی 120 دقیقه به طول انجامید و همین قضیه موجب شده بود تا بازیکنان هر دو تیم به شدت خسته شوند.

مصری ها پس از پایان بازی جشن گرفتند و محمد صلاح هم به سراغ اشرف حکیمی رفت و در حالی که حکیمی ناراحت بود، به او دلداری داد و این قاب جالب از جام ملت های آفریقای جنوبی به ثبت رسید.

1470