وضعیت روحی ناامید کننده ستاره لیورپول پس از شکست در فینال جام ملت‌های آفریقا

وضعیت روحی ناامید کننده ستاره لیورپول پس از شکست در فینال جام ملت‌های آفریقا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از تاثیرات منفی شکست در فینال جام ملت‌های آفریقا بر روی محمد صلاح ستاره مصری تیمش گفت.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل دو تیم سنگال و مصر، فینالیست‌های جام ملت‌های 2022 آفریقا به مصاف هم رفتند که در پایان سنگال موفق در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از مسابقات شود. این شکست برای محمد صلاح و کارلوس کی‌روش خیلی غم انگیز بود و حتی ستاره لیورپول فرصت پنالتی زدن هم پیدا نکرد. با وجود این شکست تلخ، انتظار می‌رود که محمد صلاح در دیدار پنج شنبه شب قرمزها مقابل لسترسیتی حضور پیدا کند. 

به نقل از سایت ESPN، یورگن کلوپ درباره وضعیت روحی محمد صلاح در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "صلاح بسیار ناراحت است. به نظرم حق دارد چون درد بزرگی را حمل می‌کند. شکست در فینال همیشه سخت است، مخصوصا به همان طریقی که مصر شکست خورد. او از نظر ظاهری خوب است. دیروز و امروز تمرین کرد، اما می‌توان غم و ناراحتی را در چهره‌اش دید. ما با هم صحبت کردیم و مطمئن هستم که او بر این مشکل غلبه خواهد کرد، اما روز گذشته همه می‌توانستند ببینند که او از شکست در فینال بسیار ناراحت است و هنوز به این موضوع فکر می‌کند. به نظرم شما باید از شکست‌ها درس بگیرید و برای بازی یا تورنمنت بعدی خودتان را مهیا کنید."

4416