هافبک هلندی در یک‌قدمی اورتون / آغاز کار لمپارد با جذب یک بازیکن

هافبک هلندی در یک‌قدمی اورتون / آغاز کار لمپارد با جذب یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون برای انتقال قرضی دونی فن‌ده‌بیک با منچستریونایتد به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، درحالیکه باشگاه‌های والنسیا و کریستال‌پالاس هم برای جذب هافبک هلندی تلاش می‌کردند، نهایتا فن‌ده‌بیک گودیسون پارک را انتخاب کرد. تمام دستمزد فن‌ده‌بیک در مدت حضورش در اورتون برعهده این باشگاه می‌باشد و بندی برای دائمی کردن قرارداد در انتهای فصل نیز، میان طرفین وجود ندارد.

شاگرد احتمالی لمپارد در اورتون از ابتدای ورود به منچستریونایتد، با مبلغ 39 میلیون پوند در تابستان 2020، همواره برای بدست آوردن جایگاه خود در ترکیب شیاطین سرخ با چالش مواجه بوده است.

چه در زمان اوله‌گونار سولشر، چه در زمان سرمربی موفقت الدترافورد، رالف رانگنیک، هیچگاه این هافبک هلندی جز بازیکنان کلیدی منسچتریونایتد نبوده است.

به‌نظر می‌رسید که دونی فن‌ده‌بیک در زمان هدایت سولشر انگیزه خود را از دست بود، ولی این هافبک سابق باشگاه آژاکس، حتی پس از روی کار آمدن رانگنیک نتوانست جایی در تفکرات سرمربی شیاطین سرخ پیدا کند.

فن‌ده‌بیک تا پایان فصل باشگاه را ترک می‌کند تا در پایان فصل، اگر سرمربی موقت آن‌ها تغییر کند، درباره آینده‌اش در منچستریونایتد تصمیم‌گیری شود. فن‌ده‌بیک در این فصل تنها 380 دقیقه بازی کرده، که هیچکدام آن‌ها از ابتدا در ترکیب نبوده است. در 50 بازی با پیراهن منچستر از ابتدای فصل قبل، موفق به ثبت 2 گل و 2 پاس گل برای شیاطین سرخ شده است.

سه‌سال و نیم تا پایان قرارداد این بازیکن هلندی با منچستریونایتد باقری مانده و این قرارداد از طرف باشگاه قابلیت یک فصل تمدید دیگر نیز دارد. باید دید آینده فن‌ده‌بیک در منچستریونایتد، چگونه رقم خواهد خورد.

9719