جدایی قریب‌الوقوع دو ستاره یوونتوس / تاتنهام مقصد احتمالی هر دو بازیکن

جدایی قریب‌الوقوع دو ستاره یوونتوس / تاتنهام مقصد احتمالی هر دو بازیکن

پایگاه خبری فوتبال- تاتنهام با پیشنهادی 70 میلیون یورویی، به دنبال جذب هم‌زمان دو ستاره ترکیب یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی، رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی، که باشگاه یوونتوس مدتی‌است به دنبال فروش آنها جهت جذب بازیکنان جدید در همین پنجره نقل‌وانتقالات می‌باشد، احتمال دارد با مقصدی مشترک به زودی بیانکونری را ترک کنند.

به نقل از اسکای و به تایید جانلوکا دیمارتزیو، مذاکرات میان دوطرف پیشرفت چشمگیری داشته و احتمالا می‌رود روز دوشنبه، روز پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی، انتقال هر دو بازیکن به لندن رسمی شود.

نکته‌ای که احتمالا موفقیت این مذاکرات را بالا می‌برد، این است که این دو بازیکن باشگاه یوونتوس زمانی به این تیم پیوستند، که فابیو پاراتیچی، مدیر باشگاه تاتنهام، در باشگاه ایتالیایی مشغول بود.

پاراتیچی کسی بود که برای انتقال کولوسفسکی، از آتالانتا به یوونتوس، 35 میلیون یورو پرداخت کرد. ملی‌پوش سوئدی در آن مقطع، ادامه فصل را در پارما سپری کرد و در پایان فصل به تیم اصلی یوونتوس اضافه شد.

به ادعای اسکای اسپورت ایتالیا، تاتنهام امیدوار است این بازیکن سوئدی را به صورت قرضی، با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی، به لندن بیاورد.

البته گفتنی است، این بند تعهد باشگاه تاتنهام، با قید شرط حضور تاتنهام بین چهار تیم بالای جدول لیگ و تعداد بازی مشخصی از این بازیکن در طول این نیم‌فصل، تنظیم خواهد شد.

درمورد بنتانکور نیز، مذاکرات باشگاه ایتالیایی با استونویلا به بن‌بست کامل برخورده است. گزینه احتمالی فعلی، پیشنهادی 30 میلیون یورویی از طرف تاتنهام با بندهای پاداشی بر اساس عملکرد، در این قرارداد است.

باشگاه یوونتوس موظف است، 30 درصد از آنچه برای فروش بنتانکور بدست می‌آورد را، به باشگاه بوکاجونیورز تحویل دهد. این تعهد در ابتدا 50 درصد بود، ولی هرچند فصل که این بازیکن در تورین می‌ماند از این درصد کاسته می‌شود.

9719