پنج خروجی احتمالی و اهداف اصلی آنتونیو کونته؛ تاتنهام آماده رقابت در روز پایانی

پنج خروجی احتمالی و اهداف اصلی آنتونیو کونته؛ تاتنهام آماده رقابت در روز پایانی

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته عصر روز گذشته، برنامه‌های خود برای ساعات روز نقل‌وانتقالات زمستانی را به باشگاه ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میرِر، پنج بازیکن خروجی تاتنهام در روز پایانی نقل‌وانتقالات فاش شده‌اند و احتمالا اهداف اصلی باشگاه نیز قراردادهایشان به صورت رسمی با باشگاه لندنی به‌امضا برسد.

بازیکنانی که اعلام شده، احتمالا خروجی های باشگاه در ساعات پایانی این پنجره خواهند بود؟تانگوی اندومبله، جیووانی لوسلسو، دله اَلی، مت دوهرتی و استیون برگواین.

گفتنی است، کونته بیخیالِ تقویت قلب دخط دفاع تیمش شده است و در ازای آن، به دنبال جذب یک وینگ‌بک  راست می‌باشد. پیش از این، آن‌ها به جذب ترائوره نزدیک بودند، که هم توانایی بازی در وینگ‌بک هم حضور در مثلث خط حمله را داشت. آداما ترائوره نهایتا به باشگاه سابقش، بارسلونا پیوست.

این درحالی است، که مت دوهرتی خروجی احتمالی باشگاه خواهد بود و امرسون رویال نیز همچنان برای انطباق با لیگ‌برتر با چالش روبروست.

در نهایت، تاتنهام فرصت داشت تا عثمان دمبله، بازیکنی که قراردادش در پایان این فصل با بارسلونا به اتمام می‌رسد، را به لندن بیاورد. اما دستمزد سنگین این بازیکن فرانسوی، مانع این انتقال شد.

دو بازیکن از یوونتوس، در راه لندن:

دو بازیکنی که هرلحظه ممکن است امضای قراردادشان با تاتنهام به طور رسمی اعلام شود، رودیگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی خواهند بود، که هردو بازیکن یوونتوس هستند.

گزارش‌های روزافزون نشان می‌دهد، که توافق‌های لازم تاتنهام با باشگاه یوونتوس و هردو بازیکن صورت گرفته است.

انتظار می‌رود رودریگو بنتانکور خرید دائمی باشگاه لندنی باشد و کولوسفسکی، به صورت قرضی با بند خرید دائمی مشروط (احتمالا رسیدن تاتنهام به لیگ‌قهرمانان اروپا در فصل آینده) شاگرد آنتونیو کونته شود.

9719