اخراج مدافع نیوکاسل پس از مشت زدن به عبدالرزاق حمدالله

اخراج مدافع نیوکاسل پس از مشت زدن به عبدالرزاق حمدالله

پایگاه خبری فوتبالی - نقل و انتقالات زمستانی نیوکاسل در عربستان در حالی به پایان رسید که در یک بازی دوستانه، سیاران کلرک به بازیکن حریف مشت زد و اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، مدافع نیوکاسل پس از مشت زدن به عبدالرزاق حمدالله مهاجم الاتحاد از زمین اخراج شد. البته مهاجم مراکشی الاتحاد هم به خاطر نقش داشتن در این درگیری از داور کارت گرفت.

نیوکاسل عبدالرزاق

نیوکاسل در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد که آلن سن ماکسیمین و رایان فریزر گلزنی کردند. نیوکاسل شنبه از عربستان به انگلیس برگشت. ادی هو سرمربی نیوکاسل اردوی تیمش در جده را موفقیت آمیز دانست. در حقیقت نیوکاسل از فرصت تعطیلات زمستانی استفاده کرد تا به زادگاه مالکان جدید این کشور سفر کند.

شب گذشته کلرک 32 ساله در مقابل چشمان آماندا استیولی مدیر باشگاه نیوکاسل و نیل کرومپتون سفیر انگلیس در عربستان، از زمین اخراج شد. در حقیقت مدافع ایرلندی با حمدالله درگیر شد. ادی هو در مورد این صحنه گفت:" نیازی به کارت قرمز نبود. داور می تواست طور دیگری برخورد کند اما در هر صورت او نظر خودش را داشت."

نیوکاسل در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی خرید برونو گیمارش از لیون با 40 میلیون پوند را نهایی کرد. هو امیدوار است که در روزهای آینده همچنان چهره های جدیدی به تیمش اضافه شوند که بحث هایی در مورد جذب لینگارد، انکیتا و دن بورن مطرح است.

4125