تمارض به سبک عبدالرزاق حمدالله! +تصاویر

تمارض به سبک عبدالرزاق حمدالله! +تصاویر

پایگاه خبری فوتبالی- تمارض بازیکن الاتحاد در اواخر نیمه اول نزدیک بود حسابی کار دست سپاهان بدهد.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد در حالی پیگیری می‌شود که نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

در اواخر نیمه نخست این بازی یک صحنه جنجالی رقم خورد که اگر VAR در کار نبود ممکن بود شاگردان مورایس حسابی به دردسر بیفتند.

بازیکنان الاتحاد که با تک گل صالح العمری از حریف ایرانی خود جلو بودند، در دقیقه 44 حمله‌ای به سمت دروازه سپاهان تدارک دیدند که توپ در محوطه جریمه به عبدالرزاق حمدالله رسید.

حمدالله در تلاش بود بازیکن مقابل خود را دریبل بزند که ناگهان فرشاد احمدزاده از پشت سر از راه رسید و برای بازپس‌گیری توپ پا انداخت.

مهاجم الاتحاد بلافاصله به زمین افتاد و داور در سوت خود دمید تا برای الاتحاد پنالتی اعلام کند و نفس در سینه هواداران سپاهان حبس شود.

در این لحظه کمک داور ویدیویی به کمک سپاهان آمد و داور چینی پس از بازبینی صحنه، تمارض واضح حمدالله را تشخیص داد و ضمن پس گرفتن تصمیم قبلی خود، به مهاجم الاتحاد کارت زرد نشان داد.

این روزها VAR نقش انکارناپذیری در برقراری عدالت در فوتبال دارد و امیدواریم به زودی این تکنولوژی سودمند را در تمام ورزشگاه‌های ایران ببینیم.

7474