تازه‌ترین گزينه احتمالی هدایت منچستريونايتد در تابستان از ایتالیا می‌آید

تازه‌ترین گزينه احتمالی هدایت منچستريونايتد در تابستان از ایتالیا می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است منچستر يونايتد در اواخر سال ۲۰۲۲ رويکردی را برای جذب سرمربی تیم ملی ايتاليا در نظر بگيرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برخی رسانه های انگلیسی و فابریتزیو رومانو، روبرتو مانچینی، سرمربی پنجاه و هفت ساله در حال آماده سازی آتزوری برای پلی آف آتی جام جهانی است، سناريویی که نتيجه‌ی آن بر آينده‌ی مانچو تاثير مستقيم خواهد داشت. 

در صورت صعود ايتاليا به جام جهانی در قطر، مانچينی در راس کار باقی خواهد ماند، اما شکست در تحقق اين امر ممکن است منجر به کناره گيری وی از سکان هدايت قهرمان اروپا شود.

به گفته‌ی فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ايتاليایی، سرمربی سابق منچستر سيتی ممکن است در آينده برای بازگشت به ليگ برتر وسوسه شود.

رومانو در گفت و گو با کانال يوتيوب ريو فرديناند FIVE گفت: "بياييد ببينيم چه اتفاقی برای روبرتو مانچينی خواهد افتاد. مانچينی با ايتاليا برای پلی آف جام جهانی در ماه مارس آماده می شوند، اما او می تواند يک گزينه برای هدايت يونايتد باشد. او برای حضور در ليگ برتر وسوسه شده است و می خواهد روزی به انگلستان بازگردد."

روبرتو مانچينی در فصل ۲۰۱۱/٢٠١٢ منچستر سيتی را به اولين قهرمانی ليگ برترشان رساند، در حالی که آخرين حضور مانچینی به عنوان سرمربی در تيم زنيت سنت پترزبورگ برای فصل ۲۰۱۷/٢٠١٨ بود.

منچستر يونايتد در تابستان با پايان کار رالف رانگنيک که هم. اکنون به عنوان سرمربی موقت مشغول به فعالیت است، به دنبال انتصاب یک سرمربی دائمی خوهد بود.

9404