گزینه جدید و قابل تامل شیاطین سرخ برای سرمربیگری

گزینه جدید و قابل تامل شیاطین سرخ برای سرمربیگری

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های انگلیسی از روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، به عنوان جدیدترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد خبر دادند. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از شروعی ناامید کننده در این فصل، اوله گونر سولشر را از کار برکنار و در این هفته، رالف رانگنیک را به عنوان جانشین موقت این سرمربی نروژی تا پایان فصل انتخاب کردند. سران من یونایتد از همین الان جستجوهای خود را برای انتخاب یک سرمربی کاردان در تابستان آغاز کرده‌اند و حالا پس از نام‌هایی همچون زین الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاگ، اسم روبرتو مانچینی بر سر زبان‌ها آمده است. 

به نقل از مارکا، مانچینی در بین سال‌های 2009 تا 2013، هدایت منچسترسیتی رقیب همشهری یونایتدی‌ها را برعهده داشت و البته موفق شد با این تیم به قهرمانی لیگ برتر نیز برسد. مانچینی پس از آن راهی اینتر، گالاتاسرای و زنیت سن پترزبرگ شد و در نهایت در سال 2018، سرمربی تیم ملی ایتالیا شد. مانچینی موفق شد ایتالیا را پس از ناکامی‌های زیاد در سال‌های اخیر، قهرمان جام ملت‌های اروپا کند تا آتزوری پس از چندین سال، بار دیگر روی قله اروپا بایستد. 

علی‌رغم قهرمانی در یورو 2020، مانچینی نتوانست تیمش را به صورت مستقیم راهی جام جهانی کند و حالا در پلی آف، باید به مصاف پرتغال برود.

4416