دو خبر از بارسلونا؛ از شرایط سخت جذب تاگلیافیکو تا آمادگی دمبله برای خروج

دو خبر از بارسلونا؛ از شرایط سخت جذب تاگلیافیکو تا آمادگی دمبله برای خروج

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به نیکولاس تاگلیافیکو علاقه دارد ولی انتقال این بازيکن به نیوکمپ، دچار اما و اگرهای بسیاری شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی موندو دیپورتیوو، مدیران دو باشگاه بارسلونای اسپانیا و آژاکس آمستردام هلند مدت هاست که برای انتقال نیکولاس تاگلیافیکو در حال مذاکره هستند. انجام این انتقال امروزه دشوار به نظر می رسد زیرا مدیریت باشگاه آژاکس نمی خواهد این بازیکن با قراردادی قرضی و بدون بند خرید دائمی به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه شود و از طرف دیگر، بالده که قرار بود وارد این معامله شود، توسط آژاکس متقاعد نشده است و ظاهراً این بازیکن نمی خواهد به این تیم هلندی برود. 

بارسلونا گریمالدو را گزینه‌ی دوم و جایگزین قرار داده است اما هنوز مشخص نیست که آیا این انتقال به طور کامل منتفی شده یا هنوز هم امیدی به نهایی کردن آن وجود دارد.

همچنین در خبر دیگری از بارسلونا، به نظر می رسد که عثمان دمبله آماده خروج از بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی کادنا سر، عثمان دمبله آماده‌ی جدایی در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی است.

عثمان دمبله بعد از آخرین جلسه ای که با مدیران باشگاه کاتالانی برگزار کرده، تصمیم به خروج از نیوکمپ گرفت. چلسی بهترین شرایط را برای جذب این بازیکن بیست و چهار ساله‌ی فرانسوی در ژانویه‌ی جاری دارد.

گفتنی است که عثمان دمبله در سال 2017 به بارسلونا پیوست و طی این مدت در یکصد و بیست و نُه بازی برای کاتالان ها به میدان رفته که در این مسابقات، سی و یک گل و بیست و سه پاس گل عملکرد این بازیکن با پیراهن بلوگرانا است.

9404