زمان بازگشت تیم ملی بانوان به ایران در هاله‌ای از ابهام/ استرالیا ناجی بانوان ایرانی می‌شود؟

زمان بازگشت تیم ملی بانوان به ایران در هاله‌ای از ابهام/ استرالیا ناجی بانوان ایرانی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز دومین شکست خود را مقابل چین تایپه تجربه کرد اما شاگردان ایراندوست روی کاغذ هنوز شانس صعود دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که نحستین حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، امروز سومین دیدار خود را مقابل چین تایپه برگزار کرد و متحمل شکست سنگین 5 بر صفر شد.

شاگردان ایراندوست در 2 بازی پیش از این هم موفق ظاهر نشدند و در مقابل چین با نتیجه سنگین 7 بر صفر تن به شکست داده، و مقابل هند نیز به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا تیم ملی بانوان ایران با کسب تنها یک امتیاز در رده سوم گروه خود قرار بگیرد و خیلی زود مجبور به خداحافظی با جام ملت‌ها شود.

البته از آنجایی که 2 تیم از میان تیم‌های برتر سوم می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند، می‌توان گفت که ایران روی کاغذ همچنان شانس صعود به مرحله بعد را دارد؛ چرا که اگر یک معجزه رخ بدهد و استرالیا بتواند در دیدار بعدی خود با اختلاف 12 گل تایلند را شکست دهد، در این صورت تفاضل گل ایران بهتر از تایلند خواهد شد و بانوان ایرانی به عنوان تیم بهتر سوم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

همین شانس اندک ملی‌پوشان ایرانی برای صعود موجب شده تا بازگشت شاگردان ایراندوست به ایران در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد؛ زیرا هرچند شکست تایلند با اختلاف 12 گل مقابل استرالیا بعید به نظر می‌رسد، اما حذف بانوان ایرانی از جام ملت‌ها هنوز رسمی و قطعی نیست و می‌توان امیدوار به نتیجه‌ بازی استرالیا - تایلند بود.

دلیل دیگری که کاروان بانوان ایران را برای بازگشت به ایران دچار تردید کرده، مشخص نشدن نتیجه تست دوم کرونا از چندتن از ملی‌پوشان است که تا تست ها منفی نشود اجازه خروج از کشور صادر نخواهد شد. پس از مثبت شدن تست اول PCR چند بازیکن ایران، برای بار دوم از آن‌ها تست کرونا به عمل آمد تا وضعیت سلامت آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. اما از آنجایی که نتیجه تست هنوز مشخص نشده، کاروان تیم ملی بانوان ناچار است همچنان منتظر نتیجه تست‌ها بماند تا پس از منفی شدن تست همه‌ی اعضای تیم، اقدام به تهیه بلیت و بازگشت به ایران کند.

به هر حال، علیرغم اینکه ساعتی پیش خبری مبنی بر مشخص شدن زمان بازگشت ملی‌پوشان به ایران روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت، اما در واقع زمان بازگشت بانوان ایرانی همچنان مشخص نیست و باید دید در ادامه شرایط به چه صورت برای کاروان تیم ملی ایران رقم خواهد خورد. ضمن اینکه خبر تاریخ و ساعت بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در سایت فدراسیون منتشر شده بود نیز دقایقی پیش به دلیل احتمال ضعیف صعود ایران به مرحله بعد حذف شد.

7474