شروع دوباره تیم ملی فوتبال بانوان با مریم ایراندوست

شروع دوباره تیم ملی فوتبال بانوان با مریم ایراندوست

پایگاه خبری فوتبالی- پایگاه خبری فوتبالی- پس از وقفه بلند مدت، تیم ملی فوتبال بانوان ایران زیر نظر سرمربی خود دوباره آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از پایان جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا و حذف در مرحله گروهی، تاکنون منفعل بود و هیچ اردوی آماده سازی نیز برای بازیکنان ملی پوش برگزار نشد.

تغییرات در رأس فدراسیون و همچنین حواشی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال، همه و همه دست به دست هم داد تا مریم ایراندوست و شاگردانش در بلاتکلیف‌ترین وضعیت ممکن به سر ببرند.

حال شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از چندین ماه بی‌توجهی به این تیم، اردوی آماده‌سازی تیم بانوان از چند روز دیگر در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد و به زودی لیست نفرات مدعو از سوی سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر باید خود را آماده حضور قدرتمند در تورنمنت کافا (مسابقه کشورهای عضو منطقه آسیا مرکزی) کند تا دختران ایران یک محک جدی را پیش روی خود ببینند.

قطعاً اگر حمایات از فوتبال زنان بدون هیچ تبعیضی در فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها اتفاق بیافتد و همچنین اگر در مباحث مادی و پاداش‌ها نیز میان زنان و مردان تفاوتی نباشد، دختران ایراندوست می‌توانند دست به کارهای بزرگی بزنند که پیش‌تر با صعود به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در تاریخ خود را اثبات کردند.

طبق شنیده‌ها در تیم ملی زنان هم شاهد جوانگرایی ویژه‌ای از سوی کادرفنی خواهیم بود و این امیدواری وجود دارد تا تیم ملی زنان ایران با درخشش در تورنمنت کافا بازهم تیتر یک رسانه‌ها و نقل محافل ورزشی شود.

1377