تهامی: نمی‌توانیم کنعانی‌زادگان را قضاوت کنیم/ تیم اسکوچیچ خیلی بهتر از تیم کی‌روش بازی می‌کند

تهامی: نمی‌توانیم کنعانی‌زادگان را قضاوت کنیم/ تیم اسکوچیچ خیلی بهتر از تیم کی‌روش بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که نباید بیش از حد به ماجرای محمدحسین کنعانی‌زادگان دامن زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ابراهیم تهامی درباره وضعیت تیم ملی برای بازی با عراق اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و حتی در غیاب چند بازیکن هم می‌توانیم عراق را شکست بدهیم. وقتی اسکوچیچ آمد خیلی‌ها گفتند او گزینه خوبی نیست، ولی این مربی در تیم ملی نتیجه گرفت و نباید در موردش غیرمنصفانه حرف بزنیم. تیم اسکوچیچ خیلی بهتر از تیم کی‌روش بازی می‌کند.

وی در واکنش به دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی که با اعتراض برخی همراه شده است، خاطر نشان کرد: در این زمینه سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده هستند. اعتقادم این است که نباید بیش از حد به ماجرای محمدحسین کنعانی‌زادگان دامن زد. او یک بازیکن جوان است و مثل هر آدمی ممکن است اشتباه کند. ما نمی‌توانیم این بازیکن را قضاوت کنیم، چرا که قاضی فقط خداست.

پیشکسوت فوتبال خوزستان در مورد وضعیت فولاد با مربیگری جواد نکونام تصریح کرد: مسئولان فولاد اگر در پایان فصل گذشته اجازه نمی‌دادند نکونام جدا شود، قطعاً شرایط این تیم بهتر می‌شد و بازیکنان فولاد هم جدا نمی‌شدند. اگر ویسی به فولاد نمی‌آمد قطعاً این تیم روزهای بهتری را تجربه می‌کرد، ولی هنوز هم دیر نشده است. هر چند من از نکونام ناراحتم و او می‌توانست حداقل از من مشورت بگیرد، ولی شک ندارم فولاد با این مربی متحول خواهد شد.

۴۱۵۴