بازیکن آرژانتینی آژاکس به سلطان اتلاف وقت تبدیل شد

بازیکن آرژانتینی آژاکس به سلطان اتلاف وقت تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیساندرو مارتینز مدافع آژاکس در پیروزی تیمش مقابل آیندهوون در روز یکشنبه با اتلاف وقت های پرشمارش تصاویر نسبتا عجیبی را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، آژآکس با نتیجه دو بر یک در این بازی سخت پیروز شد که نصیر مزروعی گل پیروزی را برای آژاکسی ها به ثمر رساند. برایان رابی گل اول بازی را برای آژاکس ثبت کرده بود که ماریو گوتزه آلمانی گل تساوی را زده بود.

داور برای این بازی 9 دقیقه وقت اضافه گرفت. آژاکسی ها به پیروزی نیاز داشتند و به همین خاطر تا جایی که می توانستند سعی کردند که وقت کشی کنند و مانع از بازی کردن حریف شوند. مارتینز  در دقیقه 95 بازی خودش را روی زمین انداخت تا بازی را از جریان بیاندازد و به تیمش برای این پیروزی سخت کمک کند. مدافع 24 ساله به شکلی تئاترگونه روی زمین افتاد و طوری وانمود کرد که انگار به شدت احساس درد دارد. البته کمی بعد لیساندرو خیلی راحت به بازی ادامه داد تا مشخص شود که مصدومیتش کاملا ساختگی بوده و قصد وقت کشی را داشته است!

لیساندرو  در تابستان گذشته با تیم ملی آرژانتین توانست قهرمان کوپا آمریکا شود که عملکرد خوبش نگاه بارسلونا را به عنوان جانشین پیکه به او جلب کرد. این بازیکن توان حضور در همه پست های خط دفاعی را دارد.

4125