جنجال جدید بازیکن یاغی بارسلونا: با ژاوی روبرو نشد

جنجال جدید بازیکن یاغی بارسلونا: با ژاوی روبرو نشد

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله مهاجم فرانسوی برای یک بار دیگر نشان داد که شخصیت و حرفه ای گری کامل را نسبت به هم تیمی ها و باشگاهش ندارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی امروز صبح حاضر نشد تا در محل تمرین حاضر شود چرا که نمی خواست با ژاوی روبرو شود. در حقیقت ژاوی امروز صبح از کل بازیکنانش خواسته بود تا در زمین تمرین حاضر شوند تا لیست بازی امشب را اعلام کند اما دمبله حاضر نشد تا در تمرین حاضر شود. نمایندگان بارسلونا کمی بعد با عثمان تماس گرفتند و از او خواستند که سریعا خودش را به مقر باشگاه برساند تا در زمان اعلام لیست توسط ژاوی برای سفر به ویتوریا حضور داشته باشد اما این وینگر اعلام کرد که به علت مشکلات معده شرایط خوبی ندارد و حاضر نشد تا در تمرین حضور پیدا کند.

ژاوی از این مسئله به شدت عصبانی است و از کمیته انضباطی باشگاه بارسلونا خواسته تا با این بازیکن برخورد کند وبرای وی تنبیه در نظر بگیرد. بارسلونا در تلاش است تا دمبله را در زمستان بفروشد اما تا زمانی که خود این بازیکن رضایت ندهد، حق چنین کاری را ندارند چرا که دمبله می تواند از آنها به اتحادیه بازیکنان اسپانیا شکایت کند و باعث جریمه نقدی برای انها شود.

4125