استقلال اعتماد به نفس لازم را برای قهرمانی در لیگ‌برتر ندارد؟/ یوسفی پاسخ می‌دهد

استقلال اعتماد به نفس لازم را برای قهرمانی در لیگ‌برتر ندارد؟/ یوسفی پاسخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید میان بازیکنان تیم، اعتماد به نفس بیشتری برای قهرمانی لیگ برتر وجود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محسن یوسفی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره شرایط این روزهای‌ آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در نیم‌فصل اول از نظر آمار شرایط خوبی داشت و توانست قهرمان نیم‌فصل شود. همه چیز نشان می‌دهد که استقلال لیاقت قهرمانی را داشت. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و آبی‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بتواند عملکرد خوبی از خودشان برجای بگذارند.
او درباره ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا گفت: این اتفاق غیرقابل پیش‌بینی بود. الان همه بیرون با هم در ارتباط هستند و محدودیت‌های قبلی وجود ندارد. این مساله وجود دارد که بین خانواده‌های استقلال رفت و آمد باشد و کسی هم مبتلا شده باشد و بین بازیکنان آن را منتقل کند.

یوسفی افزود: در حال حاضر نمی‌شود به صورت مدوام از بازیکنان تست کرونا گرفته شود و  بازیکنان باید تمرکز بیشتری نسبت به این مساله داشته باشند. ادامه این روند ممکن است به استقلال ضربه بزند اما من بعید می‌دانم مساله خیلی جدی باشد و امیدوارم هر چه سریع‌تر بازیکنان به شرایط خوب خود برگردند.   

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و چالش‌های آبی‌ها در ادامه مسابقات گفت: استقلال باید مقداری حواسش را جمع کند و اگر خریدهای خوبی در نقل و انتقالات نیم‌فصل انجام دهد، می‌تواند امتیازات بیشتری جمع کند. استقلال مقابل برخی تیم های پایین جدول، امتیازات قابل توجهی از دست داد و نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد. اگر استقلال در خط هافبک بازیکن خوبی جذب کند می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

یوسفی در پایان با بیان اینکه بازیکنان استقلال باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، گفت: اولین مساله‌ای که استقلال باید مد نظر داشته باشد، مسائل غیرفنی است. این باور باید وجود داشته باشد  که این تیم‌ می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند. استقلال هنوز اعتماد به نفس لازم را برای قهرمانی ندارد. فرهاد مجیدی باید رویکرد جدی‌تری برای افزایش اعتماد به نفس تیم داشته باشد. آبی‌ها باید روی مالکیت توپ بیشتر کار کنند و مقابل حریف‌ها غافلگیر نشوند به همین دلیل باید روی کارهای دفاعی تقویت بیشتری صورت بگیرد تا شاهد عملکرد بهتر آبی‌ها باشیم.

6641