واکنش اینستاگرامی رونالدو به پیروزی لحظه آخری مقابل وستهام

واکنش اینستاگرامی رونالدو به پیروزی لحظه آخری مقابل وستهام

پایگاه خبری فوتبالی - در شبی که منچستر یونایتد در آستانه توقف و تساوی بدون گل مقابل وستهام بود، مارکوس رشفورد با به ثمر رساندن گل در ثانیه پایانی بازی، نتیجه را یک بر صفر به سود شیاطین سرخ تغییر داد و بدین ترتیب هر سه امتیاز برای منچستر یونایتد به دست آمد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"یک برد مهم دیگر پیش از آنکه لیگ برتر انگلیس متوقف شود. یک قدم دیگر به سمت اهدافمان حرکت کردیم. مسیر پر از مانع است، اما ما در کنار هم ایستاده‌ایم و سخت تلاش می کنیم تا هوادارانمان به ما افتخار کنند.

رونالدو در بازی قبلی منچستر یونایتد تعویض شده بود و از این قضیه ناراحت شده بود اما در این بازی رانگنیک اقدام به تعویض او نکرد و فوق ستاره پرتغالی در کل طول بازی حضور داشت هر چند که گلی به ثمر نرساند اما به طور کلی عملکرد او خوب بود و روی حرکتی که منجر به گل شیاطین سرخ شد، اثر گذار بود.

باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در ادامه مسیر به چه شکل خواهد بود. شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهند رفت و آن بازی فرصت بزرگی برای رونالدو است.

1470